Men nå er den overJa da er det lov med en pause
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men nå er den overJa da er det lov med en pause
Ja greit å ikke ha for lange pauserMen nå er den over![]()
Flink!Hentet hjem jenta, avventer beskjed fra mannen om vi skal hente guttungen også.
Pizzasnurrer til søndag er bakt, vi spiser noen i dag og fryser resten.
Da er det å plukke leker og klær (den kommende fireåringen skifter klær mange ganger om dagen. Over hele huset) fra stuegulvet så det kan støvsuges og mopper. Grunnet store mengder lego må jeg ha kontroll før jeg støvsuger, da.
Jeg sorterer sokker.Åhh. Så mett. Har spist ribbe til middag. Hva gjør dere nå?
Det skjønner jeg. Må snart kjøpe meg nye sokker. Skjønner ikke hvor det blir av sokk nr 2Jeg sorterer sokker.
Hater det.
Det hater jeg også, halvparten er på magisk vis single til enhver tid...Jeg sorterer sokker.
Hater det.
Jeg venter på å få gutta mine hjem, så skal vi spise. Dvs, guttungen har spist hos mamma, men vil sikkert ha en pizzabolle.Åhh. Så mett. Har spist ribbe til middag. Hva gjør dere nå?
Har samme problemet herDet hater jeg også, halvparten er på magisk vis single til enhver tid...
Bursdagsfeiringen gikk greit? Huset står fremdeles?Jeg venter på å få gutta mine hjem, så skal vi spise. Dvs, guttungen har spist hos mamma, men vil sikkert ha en pizzabolle.
I mellomtiden er det altså stuegulvet som er prosjektet mitt.
Burde tatt i alle fall kjellergangene også i løpet av dagen. Men kvelden er jo enda ung, og mannen er effektiv dersom han har tid til å prioritere huset, ikke bare jobbe i kveld.
Det skjønner jeg. Må snart kjøpe meg nye sokker. Skjønner ikke hvor det blir av sokk nr 2![]()
Halve sokkepar har havnet i poser her.Det hater jeg også, halvparten er på magisk vis single til enhver tid...
Bursdagen er på søndag, bare feiring i bhg i dagBursdagsfeiringen gikk greit? Huset står fremdeles?![]()
Har jeg også. Men er skummelt mange enslige nåHalve sokkepar har havnet i poser her.
Jeg fant poser med sokker.
Jeg har sortert.
Vi trenger ikke kjøpe nye på lenge.
Aaah... da forstår jeg. Blir hektisk på søndag daBursdagen er på søndag, bare feiring i bhg i dag
Kaputt på sofaen.. pizza i ovnen, men den blir fryst ned. Ut å spise om 1,5 t..Åhh. Så mett. Har spist ribbe til middag. Hva gjør dere nå?
Her og. Har en HAUG med sokker som har mistet partneren sin!Det skjønner jeg. Må snart kjøpe meg nye sokker. Skjønner ikke hvor det blir av sokk nr 2![]()
Deilig å ha litt pizza i fryserenKaputt på sofaen.. pizza i ovnen, men den blir fryst ned. Ut å spise om 1,5 t..