Felles skravle 2015

Liten pause.. snart ferdig - bare gangen, soverommet og baderomsgulvet igjen.. så er det bare å lage pizzadeig, lufte vofsen og sette seg ned i sofaen og kommandere sambo rundt omkring resten av kvelden!

Må bare tipse dere om en av mine "nye" oppdagelser! Hvis dere har mye seksjoner og dører med glass som er et herk å gjøre rene (nalen passer ikke, renner fra alle kroker og kriker, masse stygge striper) så kjøpte jeg et klutesett på nille for 49 kr eller no som er helt fantastisk! En orange mikrofiber som jeg bare har vann på og vasker over og en pusseklut som trekker til seg ALT uten å etterlate striper! Mulig jeg henger langt etter her, men gjorde i alle fall min dag mye bedre :-D

Hentet hjem jenta, avventer beskjed fra mannen om vi skal hente guttungen også.

Pizzasnurrer til søndag er bakt, vi spiser noen i dag og fryser resten.

Da er det å plukke leker og klær (den kommende fireåringen skifter klær mange ganger om dagen. Over hele huset) fra stuegulvet så det kan støvsuges og mopper. Grunnet store mengder lego må jeg ha kontroll før jeg støvsuger, da.

Hentet hjem jenta, avventer beskjed fra mannen om vi skal hente guttungen også.

Pizzasnurrer til søndag er bakt, vi spiser noen i dag og fryser resten.

Da er det å plukke leker og klær (den kommende fireåringen skifter klær mange ganger om dagen. Over hele huset) fra stuegulvet så det kan støvsuges og mopper. Grunnet store mengder lego må jeg ha kontroll før jeg støvsuger, da.
Flink! :-) høres deilig ut med pizzasnurrer! Her har jeg fått vasket og støvsugd hele etasjen, gått tur med bikkja og satt pizzadeig, vasket vinduer... og i kveld skal vi visst ut å spise med noen venner, så da blir pizzaen bare laget ferdig og lagret til imorgen.. :-)

Åhh. Så mett. Har spist ribbe til middag. Hva gjør dere nå?
Jeg venter på å få gutta mine hjem, så skal vi spise. Dvs, guttungen har spist hos mamma, men vil sikkert ha en pizzabolle.

I mellomtiden er det altså stuegulvet som er prosjektet mitt.

Burde tatt i alle fall kjellergangene også i løpet av dagen. Men kvelden er jo enda ung, og mannen er effektiv dersom han har tid til å prioritere huset, ikke bare jobbe i kveld.

Jeg venter på å få gutta mine hjem, så skal vi spise. Dvs, guttungen har spist hos mamma, men vil sikkert ha en pizzabolle.

I mellomtiden er det altså stuegulvet som er prosjektet mitt.

Burde tatt i alle fall kjellergangene også i løpet av dagen. Men kvelden er jo enda ung, og mannen er effektiv dersom han har tid til å prioritere huset, ikke bare jobbe i kveld.
Bursdagsfeiringen gikk greit? Huset står fremdeles?:D

Back
Topp