Felles skravle 2015

Bor i Oslo og her er det kamp om plassene. De gravide søker omtrent samme dagen som de får positiv test. :p
Uff... for ett styr :( Er nok ganske fult i Juli her i Bergen. Men de må ta i mot alle :)

Nå skal vi ta magebilde, og så er det natta :D Ønsker alle sammen er god natt <3

Ikveld har jeg vært på årsmøte:p
Har faktisk ryddet mye i kjelleren min ;) også har jeg bare vært seig i fingrene:p
hehe skjønner detta.. Jeg har liksom ikke hatt noe spesielt å gjøre om dagen. Så hos meg går det varmt i tastaturet :P

Bor i Oslo og her er det kamp om plassene. De gravide søker omtrent samme dagen som de får positiv test. :p
Det er ikke helt riktig.
Kommer litt an på hvilket sykehus man ønsker å føde på.

Ønsker man å føde på RH må man søke før uke 8, helst uke 6.
Tror det holde før uke 10 på Ullevål.

Kjedelig å oppleve det sånn da:( noen mennesker er bare sure og grinete dessverre. Synd at de skal jobbe med mennesker da:/ men dere fikk vite det på 3D? :)

Hun på ultralydportalen var veldig trivelig, og vi følte oss godt tatt vare på der :) Fikk vite at det var en liten jente, og at hun var liten men innenfor normalen ☺️

Oppdatering kl 20:54

1. Mirell 2.436
2. m&m mini 2.392
3. Peppercat 2.096
4. Hope91 1.945
5. lizzed 1.883
6. Lilleblomst_15 1.855
8. Kengu 1.558
10. Musemor med to små og en i magen 1.406
11. Lady_Z 1.320
13. ALN89 1.245
16. trinebeth 1.044
17. Babylito 1.029
18. EJ 913
21. Mallejenta 788
22. Sara 755
35. Lanterne 364
80. Fiona84 200

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.018 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajur til 1.500.
8 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Du når nok 1500 senest i morgen du musemor :) jeg håper i løpet av helgen! I morgen er det begravelse, så blir nok litt stille herfra. Helt til kvelden. Da er jeg heeeelt alene hjemme :)

hehe skjønner detta.. Jeg har liksom ikke hatt noe spesielt å gjøre om dagen. Så hos meg går det varmt i tastaturet :P

Måtte prøve å gjøre noe fornuftig:p hahaha
I morgen har jeg masse å gjøre før kl 1330 ;)

Hun på ultralydportalen var veldig trivelig, og vi følte oss godt tatt vare på der :) Fikk vite at det var en liten jente, og at hun var liten men innenfor normalen ☺️

Veldig bra dere kom til en som var litt hyggeligere da:) og nå er lille jenta snart ute i den store verden♡♡♡

å?? veldig hektisk du har det om dagen :P

Prøver, men det går tregt med meg:p haha
Har vært hos søstra mi osv en tur denne uka og da, så har ikke bare vært fornuft;)

Back
Topp