Jeg ønsker deg også en natt som i nattDa nærmer leggetid seg, og jeg gruer meg som vanlig.
Å som jeg ønsker meg en natt som i natt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ønsker deg også en natt som i nattDa nærmer leggetid seg, og jeg gruer meg som vanlig.
Ferdig på tidlig ul! Et foster og ble målt til 11+4. Men hun fant også et stort væskefylt hulerom.. Mulig det har vært et foster, men hun visste ikke. Hun skulle snakke med noen på Ullevålfikk ikke noen gode bilder, så skal få komme tilbake neste uke
![]()
potetkaker?Ja. Ligger på lading nå. Mannen lager hjemmelagde potetkaker som vi skal spise når han er ferdig
Iphone du har?Gjør det, jeg må få kjøpt til min. Har 6'ern![]()
Jepp. Som lomper bare hjemmelagdpotetkaker?
Har ikke målt den på en stund, men det kjennes ut som om jeg er feberfri nå.ahh.. huff da.. hvordan er formen sånn ellers da? Har du fortsatt feber?
oij... Heisann du...
Har blitt en del skravling i det siste på meg ser jeg![]()
eller Influensa?Har ikke målt den på en stund, men det kjennes ut som om jeg er feberfri nå.
Er veldig susete i hodet og ør, og vondt i ledd. Dog det siste kan skyldes graviditeten
Hihi. Nord trøndelagooohh deilighvor er du fra
![]()
Ja det har hvert stille fra deg...Skravlehøna er tilbake
Har vært lite på meg de siste dagene da
Jeg vet, men håper i det lengste at det ikke er deteller Influensa?
Har familie i Oppland og vi får alltid potetlefser fra dem til jul...bruker til ribbe og sylteHihi. Nord trøndelag![]()
det skjønner jeg! Influensa er no dritt.Jeg vet, men håper i det lengste at det ikke er det
Håper du får nok en bedre natt!Da nærmer leggetid seg, og jeg gruer meg som vanlig.
Tror egentlig ikke det er det.det skjønner jeg! Influensa er no dritt.
Ja det har hvert stille fra deg...
hva driver du med?!![]()
Joda, men det er jo ikke unormalt å få vite det. Og de trenger jo ikke bli sure ihvertfall om noen spør
jaja. håper hvertfall du blir frisk snart.Tror egentlig ikke det er det.
Ved influensa pleier jeg å ha høy feber, og den har "bare" ligget på 38,5