»»IKM uke 10««

Er det mulig? Tror jwg er 2 dpo i dag og sitter og kjenner etter tegn hele tiden og innbiller meg det skjer ting :p i tilegg er det minimal sjanse for at jeg er gravid :p

ImageUploadedByBV Forum1424370689.124036.jpg

Inngen positiv el test i dag, heldig vis.. Men skal hjem til mannen i morgen, så da kan den bare komme!!:-) er nå dag 15 i syklussen. Er det andre som har fått el før neste mens etter en sa? Hadde sa 5 nov, blødde i 5 dager og all hcg var ute.. Så håper den dukker opp en dag nå straks :)

Vis vedlegget 104349

Inngen positiv el test i dag, heldig vis.. Men skal hjem til mannen i morgen, så da kan den bare komme!!:) er nå dag 15 i syklussen. Er det andre som har fått el før neste mens etter en sa? Hadde sa 5 nov, blødde i 5 dager og all hcg var ute.. Så håper den dukker opp en dag nå straks :)
Har du ikke hatt TR etter SA'en i november?

Forvirret! Tok en stavtest og den var positiv. Og det stemmer jo med at jeg forventer EL i morgen. Men så tok jeg en slik billigstrimmel og den var negativ :( Noen som har opplevd å ikke få utslag på billigstrimlene?

Forvirret! Tok en stavtest og den var positiv. Og det stemmer jo med at jeg forventer EL i morgen. Men så tok jeg en slik billigstrimmel og den var negativ :( Noen som har opplevd å ikke få utslag på billigstrimlene?
Bilde?

Jeg har alltid fått utslag på EL testene hvis jeg har hatt LH topp, billig strimlene altså

poppeeeer :pompus::pompus: jaaa det skal bli moro :D Her skal vi ha en hel haug og en haug med positive tester :P Gjerne 200 stykker :woot:

Hahahha, har poppa et glass med iskaldt vann:D Ja, det skal vi så absolutt:D Hadde vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse♡♡♡♡

Back
Topp