vogn jungelen...

Vi har kjøpt Beemoo Duo Premium fra Jollyroom. Halv pris på vognen før jul. Et spent på denne. Har 3 barn fra før og har hatt både Brio, Simo, Emmaljunga og Tfk. Så gøy og prøve noe nytt Denne er litt lik Bugaboo vognen.
 

Vedlegg

  • 1423246811575.jpg
    1423246811575.jpg
    52,4 KB · Visninger: 63
image.jpg

Kjøpt vogn i dag:) håper den står til forventningene!!!
 
Vi hadde egentlig bestemt oss for Tfk twinner twist duo, men kunne ikke ha de bagene som vi ville, så har vært ute å kikket litt mer og nå skiftet til bogaboo donkey twin:):))
 
Dette er kjekt!!
Hadde vogndilla sist gang, så fikk prøvd ut et par..

Vi har en TFK joggster twist face lift, sportsvogn som jeg var veldig fornøyd med, og har har bestilt denne baggen til: http://www.vognimport.no/mobile/index.php#pro_624

Har også kjøpt en brukt bugaboo bee, som vi på sikt tenker å ha liggende i bilen, til shopping osv.. Noen som har erfaring med cocoonen til denne, som kan brukes fra nyfødt?
 
Dette er kjekt!!
Hadde vogndilla sist gang, så fikk prøvd ut et par..

Vi har en TFK joggster twist face lift, sportsvogn som jeg var veldig fornøyd med, og har har bestilt denne baggen til: http://www.vognimport.no/mobile/index.php#pro_624

Har også kjøpt en brukt bugaboo bee, som vi på sikt tenker å ha liggende i bilen, til shopping osv.. Noen som har erfaring med cocoonen til denne, som kan brukes fra nyfødt?
Bestilte du på vognimport? Har de ventetid? Har bestilt fra kiddies24 og de venter på å få den inn igjen i mars.. Utålmodig!!! Gleder meg veldig til å ha vogna i hus!
 
Ja, jeg bestilte den på vognimport, sendte mail før jeg bestilte den, og fikk vite at den ville bli tilgjengelig i slutten av januar, etter bestilling kom det mail om at den vil bli tilgjengelig hos leverandøren i midten av februar... Fikk tiøbud om å velge en annen, eøler heve kjøpet, men jeg venter..
Har heldigvis god tid, men jeg er litt utålmodig jeg også... Gleder meg veldig til å få den i hus...
 
Vi trenger en vogn som blir så liten som mulig når den slås sammen. Må ha den i baksetet I bilen da bagasjerommet er fullt av et dobbeltbur til hund... Har sett litt på babyjogger city elite. Noen som har erfaring med den???
Har kun erfaring med city elite som sportsvogn , men kjempe god vogn og trille kommer frem over alt , minuset er att du ikke kan ha ungen vendt mot deg i sportsdelen ; dessuten må du bytte til sportsdel relativt tidlig har jeg hørt , og anbefalingene er att barn under 2 og ett halvt sitter mot den som triller...

Vi hadde nitro city fra emmaljunga fra minsten var baby til ca 1 år , kjempe god vogn , fantastisk og trille ikke minst god komfort for barnet , måtte bytte til sportsdel når minsten var ca 6 mndr men med full liggestilling og vendbar sittedel følte det veldig greit ; har Vært innom noen andre vogner etterpå men ender altid tilbake til en med vendbar sete :) jeg ville sett på bj versa (selges på bla baby banden og secondhand) eller bj city select (virker sabla kompakte og med vendbar sportsdel
 
de ser jo så like ut...

Men hadde ikke følt meg trygg med xplory

De er veldig like :) Men Trailz har demping, luftdekk og er ikke så "stiv" å kjøre som Crusi'en. Vi bor på "landet", og den er veldig populær her :)

Xploryen er sikkert veldig grei om man bor i storby og fin på kollektivtransport tenker jeg :)
 
Så fin!

Er du fornøyd med vognen? Evt. noe du er spesielt fornøyd eller misfornøyd med?
Vurderer selv simo kombi :)
Jeg er super fornøyd med den. Veldig deilig at jeg kan løfte bagdelen ut av vogna.
Gir meg friheten til å bære barnet inn sovende uten å ta med hele vognen inn hvis det er ønskelig.
Sidekantene kan taes av og vaskes. Å under madrassen er det en "lemm" som gjør at du kan få en slags sitte stilling i bagdelen.
Den er solid og stødig. Lett og trille på. Den er brukt til ett barn som daglig vogn og vogn til soving i bhg. Å der sov de ute under åpen himmel.
Hadde kun regntrekk på hvis det var sikkerlig dårlig vær. Det er derfor vi kommer til å bruke den til lille prinsen også.
Vi har quinny zapp ved siden av som vi bruker på små turer osv. med adapter til bilstolen.
 
Jeg er super fornøyd med den. Veldig deilig at jeg kan løfte bagdelen ut av vogna.
Gir meg friheten til å bære barnet inn sovende uten å ta med hele vognen inn hvis det er ønskelig.
Sidekantene kan taes av og vaskes. Å under madrassen er det en "lemm" som gjør at du kan få en slags sitte stilling i bagdelen.
Den er solid og stødig. Lett og trille på. Den er brukt til ett barn som daglig vogn og vogn til soving i bhg. Å der sov de ute under åpen himmel.
Hadde kun regntrekk på hvis det var sikkerlig dårlig vær. Det er derfor vi kommer til å bruke den til lille prinsen også.
Vi har quinny zapp ved siden av som vi bruker på små turer osv. med adapter til bilstolen.

Takk for svar! :D
Er ganske sikker på at det blir simo.
 
Back
Topp