Hihi...så herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...så herlig
Ok, så bra!Her går det braAkkurat kommer hjem etter litt forskjellige ærend
![]()
BraHei, hei
Alt vel her!
Lager middag etter en lang dag med kurs på jobb![]()
Hihi, jada. Var veldig happy med å være smurf hanHihi...så herlig![]()
JaUnder en uke til![]()
Gratulerer med en iten gutt i magenTakk for detalt så veldig bra ut, ble satt 1 uke tilbake men det er greit
og så er det en liten gutt denne gangen
![]()
Mannen skal til å lage fajitaskrydret kylling i pita til ossmas mat, mas mat...hva skal man lage da?
Vi hadde svin i sursøt saus og risBra![]()
Ok, hva er til middag i dag da? Her var det fiskepinner og potetmos
Hihi, jada. Var veldig happy med å være smurf han![]()
Vi hadde svin i sursøt saus og rispasser på å spise det barna ikke liker når de er borte
![]()

Det hørtes deilig ut! Flink mann du har da!!Mannen skal til å lage fajitaskrydret kylling i pita til oss![]()
Var ikke så mye shopping. Var på kontroll av ørene til poden, så biblioteket og så ble det middag på mcenOk, så bra!Du fant det du skulle ha
?
Alt ok på kontroll?Var ikke så mye shopping. Var på kontroll av ørene til poden, så biblioteket og så ble det middag på mcen![]()
Ja, han hører bedre enn de flesteAlt ok på kontroll?
Mcen er ikke dumt innimellom.![]()
Huff stakkar:/ Veldig nært?:/Blææææ.... nå er mannen begynt å bli dårlig. Diare og kvalme. Hans første begravelse i morgen, så jeg tror jo dette er en reaksjon på det. Han skal holde tale + bære kisten. Så er nok tøft for han stakkars....
Det er braJa, han hører bedre enn de flesteog har ingen veske på øret lengre
![]()
Ja, farfaren. Han har vært så heldig å ha alle fire besteforeldre helt til nå. Og han er 30 år. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal støtte han når han er sånn.... for han går så inn i seg selv...Huff stakkar:/ Veldig nært?:/
Og de hadde kanskje et nært forhold også da:/ Noen trenger jo tid for seg selv da så. Kanskje du gjør nok bare ved å være der? Ikke alltid man trenger si så mye.Ja, farfaren. Han har vært så heldig å ha alle fire besteforeldre helt til nå. Og han er 30 år. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal støtte han når han er sånn.... for han går så inn i seg selv...
Ja, de hadde det. Men det som bekymrer meg er at han er dårlig.... håper han kommer seg litt ovenpå til i morgen.Og de hadde kanskje et nært forhold også da:/ Noen trenger jo tid for seg selv da så. Kanskje du gjør nok bare ved å være der? Ikke alltid man trenger si så mye.
Får nå håpe det. Gruer seg vel sikkert masse.Ja, de hadde det. Men det som bekymrer meg er at han er dårlig.... håper han kommer seg litt ovenpå til i morgen.