I dag skal poden på kontroll på øre/nese/hals avdelingen på sykehusetGod morgen alle sammen
eg er klar for trening.
Hva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag skal poden på kontroll på øre/nese/hals avdelingen på sykehusetGod morgen alle sammen
eg er klar for trening.
Hva skal dere i dag?
God morgen alle sammen
eg er klar for trening.
Hva skal dere i dag?
Lykke til hos legen, håper kontrollen går fintI dag skal poden på kontroll på øre/nese/hals avdelingen på sykehusetSå skal vi ut å kjøpe bursdagsgaver til to gutter han skal i besøk til i morgen
Og så må vi en tur på biblioteket og hente "i magen bor en baby" boken
![]()
Ååå lykke til på OUL. Så spennende.God morgen
Jeg skal snart vekke frøkna som er ekstra trøtt i dag. Så skal jeg pakke til henne før hun blir hentet av farmoren og jeg skal oul. Så tenker jeg at jeg skal en tur til mormor og bestefar i dag. Ellers pakke og rydde siden jeg reiser bort rett etter legetimen i morgen
Hva slags planer har du for dagen da?
Takk det sammeGod morgen til dere
Ønsker dere en super duper dag![]()
Ååå lykke til på OUL. Så spennende.
Hallo hallo![]()
Hvordan går det med dere her?![]()
Hei heiJo her går det bra, kommer fra oul nå og alt var bra. Det er en gutt denne gangen da så det kan bli spennende hehe og nå skal jeg en tur til mine besteforeldre
Hvordan går det med deg i dag da? <3
Åhh, så herlig med en liten prins da<3<3<3
Vi har vært på karneval i dagStorkost oss. Nå snorker han her
![]()
Hihi, kanskje greit med noen små justeringer da jaJa det blir nok bra, men trur vi må gjøre litt om i vårt jentedominerte hjem når han kommer hehe
Karneval er gøyHva slags kostyme hadde småen? Det skjønner jeg godt, det tar på å skulle feste hehe
Hihi, kanskje greit med noen små justeringer da ja![]()
Veldig gøy. Han var smurfVar pølsefest, ostepop og bokstavkjeks. Han kasta seg over bokstavkjeksene
![]()
Å så søtt da <3 hehe ser det for meg at det må ha hvert populært ned så mye godt![]()
Ja, hehe. Vært tidlig start på godt denne uka med selskap i går og karneval i går. JajaHan koser seg han, og spiser nå godt av andre ting og.
![]()
Se der jaskjønner han godt jeg, det er gøy med festligheter hehe
Her går det braHallo hallo
Hei, heiHallo hallo![]()
Gratulerer så mye med lillebror i magenTakk for detalt så veldig bra ut, ble satt 1 uke tilbake men det er greit
og så er det en liten gutt denne gangen
![]()