Skravletråd :)

God morgen alle sammen

eg er klar for trening.

Hva skal dere i dag?
I dag skal poden på kontroll på øre/nese/hals avdelingen på sykehuset :) Så skal vi ut å kjøpe bursdagsgaver til to gutter han skal i besøk til i morgen :) Og så må vi en tur på biblioteket og hente "i magen bor en baby" boken :)

God morgen alle sammen

eg er klar for trening.

Hva skal dere i dag?

God morgen :)
Jeg skal snart vekke frøkna som er ekstra trøtt i dag. Så skal jeg pakke til henne før hun blir hentet av farmoren og jeg skal oul. Så tenker jeg at jeg skal en tur til mormor og bestefar i dag. Ellers pakke og rydde siden jeg reiser bort rett etter legetimen i morgen :)

Hva slags planer har du for dagen da?

I dag skal poden på kontroll på øre/nese/hals avdelingen på sykehuset :) Så skal vi ut å kjøpe bursdagsgaver til to gutter han skal i besøk til i morgen :) Og så må vi en tur på biblioteket og hente "i magen bor en baby" boken :)
Lykke til hos legen, håper kontrollen går fint:)

God morgen :)
Jeg skal snart vekke frøkna som er ekstra trøtt i dag. Så skal jeg pakke til henne før hun blir hentet av farmoren og jeg skal oul. Så tenker jeg at jeg skal en tur til mormor og bestefar i dag. Ellers pakke og rydde siden jeg reiser bort rett etter legetimen i morgen :)

Hva slags planer har du for dagen da?
Ååå lykke til på OUL. Så spennende.

Hallo hallo:D
Hvordan går det med dere her?:D:D

Hei hei :) Jo her går det bra, kommer fra oul nå og alt var bra. Det er en gutt denne gangen da så det kan bli spennende hehe og nå skal jeg en tur til mine besteforeldre :)

Hvordan går det med deg i dag da? <3

Hei hei :) Jo her går det bra, kommer fra oul nå og alt var bra. Det er en gutt denne gangen da så det kan bli spennende hehe og nå skal jeg en tur til mine besteforeldre :)

Hvordan går det med deg i dag da? <3

Åhh, så herlig med en liten prins da<3<3<3
Vi har vært på karneval i dag:D Storkost oss. Nå snorker han her:P

Åhh, så herlig med en liten prins da<3<3<3
Vi har vært på karneval i dag:D Storkost oss. Nå snorker han her:P

Ja det blir nok bra, men trur vi må gjøre litt om i vårt jentedominerte hjem når han kommer hehe :P
Karneval er gøy :D Hva slags kostyme hadde småen? Det skjønner jeg godt, det tar på å skulle feste hehe

Ja det blir nok bra, men trur vi må gjøre litt om i vårt jentedominerte hjem når han kommer hehe :p
Karneval er gøy :D Hva slags kostyme hadde småen? Det skjønner jeg godt, det tar på å skulle feste hehe
Hihi, kanskje greit med noen små justeringer da ja;)
Veldig gøy. Han var smurf:D Var pølsefest, ostepop og bokstavkjeks. Han kasta seg over bokstavkjeksene:P

Hihi, kanskje greit med noen små justeringer da ja;)
Veldig gøy. Han var smurf:D Var pølsefest, ostepop og bokstavkjeks. Han kasta seg over bokstavkjeksene:P

Å så søtt da <3 hehe ser det for meg at det må ha hvert populært ned så mye godt :D

Å så søtt da <3 hehe ser det for meg at det må ha hvert populært ned så mye godt :D

Ja, hehe. Vært tidlig start på godt denne uka med selskap i går og karneval i går. Jaja:P Han koser seg han, og spiser nå godt av andre ting og. :D

Back
Topp