Felles skravle 2015

Oppdatering kl 04:08

1. m&m mini 2.333
2. Mirell 2.301
3. Peppercat 2.071
4. Hope91 1.945
5. lizzed 1.822
6. Lilleblomst_15 1.803
8. Kengu 1.515
10. Musemor med to små og en i magen 1.355
11. Lady_Z 1.240
13. ALN89 1.223
16. trinebeth 1.022
17. Babylito 973
18. EJ 894
21. Mallejenta 788
22. Sara 725
34. Lanterne 358
66. Fiona84 200

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.018 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
8 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Over 2000 innlegg og det er flere dager igjen

Godt man ikke har like mange symptomer/de samme symptomene hele veien.. jeg har hatt mye, men har heldigvis skiftet litt underveis! På slutter blir det flere symptomer og mer intenst! Da blir man litt lei ja..! Var konstant kvalm fra uke 5-6, så savnet bare mage jeg..!

Er litt bekymra over kvalmen, både at det skal bli så mye at eg ikke klarer jobbe normalt, og for at den skal bli borte som tegn på at noe er galt. Ikke enkelt dette.. Kvalmen kom nå på mandag samtidig med positiv test. Blitt litt verre hver dag. Må spise og drikke konstant for å overleve. Kvalme og ryggsmerter er noe av det verste jeg vet. Om jeg slipper bekkenløsning er jeg godt fornøyd :)

Er litt bekymra over kvalmen, både at det skal bli så mye at eg ikke klarer jobbe normalt, og for at den skal bli borte som tegn på at noe er galt. Ikke enkelt dette.. Kvalmen kom nå på mandag samtidig med positiv test. Blitt litt verre hver dag. Må spise og drikke konstant for å overleve. Kvalme og ryggsmerter er noe av det verste jeg vet. Om jeg slipper bekkenløsning er jeg godt fornøyd :)
Skjønner det.. men for de fleste går jo kvalmen over mellom uke 10 og 14, andre tidligere eller litt seinere.. betyr ikke at det er noe galt selv om den forsvinner!

Sovner som regel ikke før kl 2. Pleier å få sove til kl 10, men i dag våknet jeg når de andre gikk kl 7 og fikk ikke jeg sove igjen.
Det er så kjedelig... våkner alltid av sambo sin vekkerklokke. Og da får jeg ikke sove igjen... Og poden pleier alltid å våkne når han går ut døren. Så i dag våknet vi alle klokken 7. Trøtt....

Det er så kjedelig... våkner alltid av sambo sin vekkerklokke. Og da får jeg ikke sove igjen... Og poden pleier alltid å våkne når han går ut døren. Så i dag våknet vi alle klokken 7. Trøtt....
Håper jeg får sove etter jm timen. Skal være alene med ungene i dag og trenger å ha litt overskudd da

Håper jeg får sove etter jm timen. Skal være alene med ungene i dag og trenger å ha litt overskudd da
Ja, det skjønner jeg. Krever sitt disse barna. Ønsker deg en strålende dag :D

Nøyaktig det samme her - våkner av sambo og får sjeldent sove igjen :-/ ingen barn her da.. klarer innimellom å sove litt på dagtid..

Skjønner det.. men for de fleste går jo kvalmen over mellom uke 10 og 14, andre tidligere eller litt seinere.. betyr ikke at det er noe galt selv om den forsvinner!

Det var et dårlig tegn da jeg mista sist.

Hehe, men det er jo de ukene de fleste holder sv.skapet hemmelig. Har litt forklaringsproblemer når jeg plutselig må sette meg på gulvet midt i en samtale på gangen på jobb :p

• Liker
Reactions: EJ

Hehe, men det er jo de ukene de fleste holder sv.skapet hemmelig. Har litt forklaringsproblemer når jeg plutselig må sette meg på gulvet midt i en samtale på gangen på jobb :p
Ser det for meg...

Da skjønner jeg enda bedre at du frykter det! :-/ håper spira klamrer seg fast nå da!

Jeg måtte fortelle det på jobb tidlig siden jeg var så dårlig!

Nøyaktig det samme her - våkner av sambo og får sjeldent sove igjen :-/ ingen barn her da.. klarer innimellom å sove litt på dagtid..
Har alltid slitt med å sove på dagtid. Klarer heller aldri å sove i bilen, eller på fly feks. Må være syk for å klare det :P

Back
Topp