ææææ det hadde jeg glemt i dag! søren å!Ungemødre tid.. Spent på de som er med i år..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ææææ det hadde jeg glemt i dag! søren å!Ungemødre tid.. Spent på de som er med i år..
Ja det regner jeg også med. De får det kjønnet de håpet påDet kommer vel i et sånt hvordan har det gåttprogram etterhvert vil jeg tro.
Holder på enda. Skal vel vare en time nåææææ det hadde jeg glemt i dag! søren å!
Men det kan man da ikke glemmeææææ det hadde jeg glemt i dag! søren å!
Så det, lurer på hvordan hun hadde reagert om det var guttJa det regner jeg også med. De får det kjønnet de håpet på
Blitt sur for at svigermor fikk rett haha.. nei da. Tror de hadde blitt glad uansett.Så det, lurer på hvordan hun hadde reagert om det var gutt
Men det kan man da ikke glemme
Holder på enda. Skal vel vare en time nå
Hihi.. ja må ikke gå glipp av det.Styrte veldig fort over på FEM for å si det sånn![]()
Nei må jo ikke det...Hihi.. ja må ikke gå glipp av det.
Så det, lurer på hvordan hun hadde reagert om det var gutt
Hadde aldri i verden fronta at jeg ønsket meg det ene eller det andre på tv før en ul! Tenk om det hadde vært gutt da!Blitt sur for at svigermor fikk rett haha.. nei da. Tror de hadde blitt glad uansett.
Veldig enig.. nærmest flau på deres vegneNei må jo ikke det...
Må jo følge med! Er jo enkelte ganger jeg blir litt sånn "say what!?"
Jeg er aktisk litt usikkeer på det, hun ville jo gjerne ha jenteBlitt sur for at svigermor fikk rett haha.. nei da. Tror de hadde blitt glad uansett.
De er jo unge, vi sa sikkert noen dumme ting vi også da vi var ungeNei må jo ikke det...
Må jo følge med! Er jo enkelte ganger jeg blir litt sånn "say what!?"
hahaha ja ikke sant!Veldig enig.. nærmest flau på deres vegne
ja det vet jeg at jeg gjorde..De er jo unge, vi sa sikkert noen dumme ting vi også da vi var unge![]()
Enig!Hun som er i Pirbadet virker flink da
Det var ikke jeg hellerja det vet jeg at jeg gjorde..Men jeg var ikke mamma på den tiden
hahahaha
hehe de har en del rare meninger. Å det er ikke all forståelse som er reelDet var ikke jeg heller
Men ja helt klart en del merkelige med.