Aner ikke. Har sikker gjemt den under rotetSyns jo egentlig det. Men hvor er tryllestaven???![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke. Har sikker gjemt den under rotetSyns jo egentlig det. Men hvor er tryllestaven???![]()
Lagt inn bud?Fredag mest sannsynligvis![]()
Ja, sprøtt.. Tror man går inn i en komatilstand noen ganger![]()
Aner ikke. Har sikker gjemt den under rotet
Her og. Gjorde så mye i går...haha
Foreløpig har jeg kun tømt peisen for aske, også tenkte jeg at jeg skulle prøve å trene litt i kveld. Men jeg har problemer med å planlegge kvelder fordi jeg plutselig er tom for energihaha
Da var det bake boller tid... Eller mer.. Rulle boller tid.. Tilbake om litt. Jeg og Vesla skal ruller boller!
Nei vi snakker om å bytte hus med ett annet par som ønsker å bo nærmere byenLagt inn bud?
Det blir sikkert godt når de er ferdigDa var det bake boller tid... Eller mer.. Rulle boller tid.. Tilbake om litt. Jeg og Vesla skal ruller boller!
Ja det var akkurat det. Kanskje den har gravd den ned i hagen.Ja, hvis ikke vofsen her har tatt den dahehe
Ser opptak av the originalsMin plan for kvelden: ligge på sofaen og se Dropped på Tv2![]()
Ja det var akkurat det. Kanskje den har gravd den ned i hagen.
Ja helt sikkertHan har sikkert sneket seg ut på natta og gjemt denhaha
kan kaste en over til degKos dere
Nå fikk jeg lyst på bolle og...
Det gjør deDet blir sikkert godt når de er ferdig![]()
Står klar til å ta imothihi

kan kaste en over til deg![]()
skal gjøre ett forsøkKast hit og da!!