Felles skravle 2015

Vedovn er deilig. Har nettopp fyrt opp selv etter å ha tømt den for akse, så nå skal varmepumpa skrus av ;)
Ja elsker ved ovnen. Har ikke varmepumpe her, men blir det nytt hus så er det varmepumpe der :)

Da var bolledeigen satt til heving.. Å jeg og Vesla har spist Betasuppe med pølsebiter og spinat i.
Må le også da.. Hun ligger her å ser på Jake og sjørøverne i Drømmeland.. Å hun ler så hun triller rundt med whisky stemmen sin..

:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Åh, jeg sovna på sofan! D var så digg med bare 5 timers søvn i natt så :)

Det hørtes veldig deilig ut:)

Her får jeg ikke gjort noe...har sovet hele natta, men kjennes ikke sånn ut:p

Da var bolledeigen satt til heving.. Å jeg og Vesla har spist Betasuppe med pølsebiter og spinat i.
Må le også da.. Hun ligger her å ser på Jake og sjørøverne i Drømmeland.. Å hun ler så hun triller rundt med whisky stemmen sin..

:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Så morsomt! Du burde tatt opp lyden hun lager haha!

Skal vaske klær i dag, og that's it tenker jeg. Idag er slow motion dag, tenker jeg.

Her og. Gjorde så mye i går...haha
Foreløpig har jeg kun tømt peisen for aske, også tenkte jeg at jeg skulle prøve å trene litt i kveld. Men jeg har problemer med å planlegge kvelder fordi jeg plutselig er tom for energi:o haha

Va 30 kvm større enn her. Mindre garasje. Men 10 år nyere. Ligger mer der vi ønsker å bo. Nærmere kjente. Kan gå seg en tur på besøk.

30 kvm er litt det da:)
Gleder meg til å høre hvordan det går

Her og. Gjorde så mye i går...haha
Foreløpig har jeg kun tømt peisen for aske, også tenkte jeg at jeg skulle prøve å trene litt i kveld. Men jeg har problemer med å planlegge kvelder fordi jeg plutselig er tom for energi:o haha
Må vi gjøre noe også. Er det ikke nok å bare være hjemme ???

Back
Topp