Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja elsker ved ovnen. Har ikke varmepumpe her, men blir det nytt hus så er det varmepumpe derVedovn er deilig. Har nettopp fyrt opp selv etter å ha tømt den for akse, så nå skal varmepumpa skrus av![]()
Da er det godt å sove litt ekstra. Sover dårlig for tiden her. Så godt å sove litt ellers også.Åh, jeg sovna på sofan! D var så digg med bare 5 timers søvn i natt så![]()
Åh, jeg sovna på sofan! D var så digg med bare 5 timers søvn i natt så![]()
Ja elsker ved ovnen. Har ikke varmepumpe her, men blir det nytt hus så er det varmepumpe der![]()
Fredag mest sannsynligvisNår vet dere om det blir nytt hus da?![]()
Da var bolledeigen satt til heving.. Å jeg og Vesla har spist Betasuppe med pølsebiter og spinat i.
Må le også da.. Hun ligger her å ser på Jake og sjørøverne i Drømmeland.. Å hun ler så hun triller rundt med whisky stemmen sin..
![]()
Da er det godt å sove litt ekstra. Sover dårlig for tiden her. Så godt å sove litt ellers også.
Det hørtes veldig deilig ut
Her får jeg ikke gjort noe...har sovet hele natta, men kjennes ikke sånn ut![]()
satt å vurderte det i stadSå morsomt! Du burde tatt opp lyden hun lager haha!
Fredag mest sannsynligvis![]()
Ja, sprøtt.. Tror man går inn i en komatilstand noen gangerHender seg at jeg blir sittende og se på når hun ikke er her. Bare fordi jeg ikke tenker meg om![]()
Va 30 kvm større enn her. Mindre garasje. Men 10 år nyere. Ligger mer der vi ønsker å bo. Nærmere kjente. Kan gå seg en tur på besøk.Ååh, så spennendestort eller?
Skal vaske klær i dag, og that's it tenker jeg. Idag er slow motion dag, tenker jeg.
Nei. Vi snakker om å bytte hus. De vil nærmere byen og vi vil bort fra hovedveienEr dere med på budrunde??
Va 30 kvm større enn her. Mindre garasje. Men 10 år nyere. Ligger mer der vi ønsker å bo. Nærmere kjente. Kan gå seg en tur på besøk.
Må vi gjøre noe også. Er det ikke nok å bare være hjemme ???Her og. Gjorde så mye i går...haha
Foreløpig har jeg kun tømt peisen for aske, også tenkte jeg at jeg skulle prøve å trene litt i kveld. Men jeg har problemer med å planlegge kvelder fordi jeg plutselig er tom for energihaha
Må vi gjøre noe også. Er det ikke nok å bare være hjemme ???