Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som EL er i dag eller iløpet av morgen dagenVis vedlegget 104110Vis vedlegget 104111
Hva tror dere?
(Haha så ikke før nå at 0 km/t fra snapchat kom på bilde)
Lag deg et nick så skriver jeg deg opp på listaHei. Ny i denne verden.. IKM 2/3 forhåpentligvisønsker sterkt ein attpåklatt
![]()
Spennende4 dpo i dag og kvalmen har slått over meg her jeg sitter på jobb, brystene er små ømme og jeg er svimmel til tidermen tar ikke dette som god fisk kan jo være wy som gir ønskelig symptomer
![]()
Takk søtaSpennendeSniker jeg, som lovet
*dynkkeibabystøv*
Legg ut bilde av testene dineJeg er så usikker på el.. For testene er like sterke fremdeles, og jeg har veldig vondt i ene siden av magen/lysken og bak mot ryggen. Har det noe med el å gjøre?![]()
Ser ut som om du hadde EL på CD 14Vis vedlegget 104110Vis vedlegget 104111
Hva tror dere?
(Haha så ikke før nå at 0 km/t fra snapchat kom på bilde)
Ser ut som om du har er en EL topp nåTok bilde med og uten blits. Jeg glemte selvfølgelig å ta en ny test nå etter jobb siden jeg var så tissatrengtog hvis det er vanskelig å se på bilde, så er nr 1 fra cd18, nr 2,3,4 fra cd 19, nr 5,6 fra cd20 og den siste fra cd21, i dag tidlig.
![]()
Ok, takk for svar!Ser ut som om du har er en EL topp nåTa en i kveld og en i morgen kl 12 eller på ettermiddagen da er jeg ganske sikker på at de vil være negative igjen
![]()
Forresten, hvis jeg har el i dag, så blir jo ikm 4.3 i stedetSer ut som om du har er en EL topp nåTa en i kveld og en i morgen kl 12 eller på ettermiddagen da er jeg ganske sikker på at de vil være negative igjen
![]()