StemmerNei, jeg får komme på arbeidsplassen minså slipper å reise til sykehuset
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StemmerNei, jeg får komme på arbeidsplassen minså slipper å reise til sykehuset
![]()
Manuelteraput. Er helt fantastisk. Har kjempe vondt etter behandlingen, men dagen etter er jeg alltid mye bedre
Manuelteraput trenger du ikke henvisning til. De fikser alt sånn selv.ser fram til lege time nå, håper på å få henvisning![]()
Manuelteraput trenger du ikke henvisning til. De fikser alt sånn selv.
God "morgen", da var det liv i meg også.
Da er det liv i meg også
Rundstykker står i ovnen, og Netflix er slått på.
Litt avslapning først, og så kan dagen bare begynne
God morgenGod "morgen", da var det liv i meg også.
Da er det liv i meg også
Gjør det. Har dere manuelteraput i nærheten anbefaler jeg detTrur ikke vi har noe slikt i nærheten av meg jeg? får høre med legen![]()
Har jo sovet lengre enn meg du.God "morgen", da var det liv i meg også.
Da er det liv i meg også
Gjør det. Har dere manuelteraput i nærheten anbefaler jeg det![]()
Åh.. så flott! Gleder meg til vi skal 11. Mars! Er en temadag om amming i neste uke, men tror ikke mannen synes det er så relevant for han.. lurte på å høre med jordmor.. han jobber, så må ta seg fri et par timer i så fall..Var på omvisning på sykehuset i går, var mye mer informativt enn jeg trodde. Tror mannen fikk seg en liten oppvekker, hsn satt med tårer i øynene mye av tiden. Rart å se den 197cm høye voksne mannen på gråten når jm snakker om fødselHar vel ikke helt gått opp for han at babyen er rett rundt hjørnet
Spørs om det er han som har behov for beroligende på sykehuset
Sitter og venter på fysioterapi nå, aldri vært før så er spent på hva som skal skje..![]()
Så flott at det funket! Hva gjorde han/hun?Var til behandling for bekkenet mitt i går. Og i dag klarer jeg å snu meg med en bevegelse i sengen og jeg har nesten ikke vondt. For en luksushåper denne bedringen bare forsetter.
God morgenvar sent oppe i dag jeg å
hørtes utrolig deilig ut ^^ skal snart ordne meg litt mat selv her
![]()
Har du sovet til nå? heldig du er![]()
Har jo sovet lengre enn meg du.
Høres ut som du får en god start på dagen
Åh.. så flott! Gleder meg til vi skal 11. Mars! Er en temadag om amming i neste uke, men tror ikke mannen synes det er så relevant for han.. lurte på å høre med jordmor.. han jobber, så må ta seg fri et par timer i så fall..
Så godt! Husk å ikke presse deg så morgendagen blir jævlig igjenVel har ikke sovet helt til nå.
Var oppe en liten tur kl 7-8:30, og sovet siden da.
Har sovet fryktelig dårlig i natt da...
Kjennes ut som om jeg har en god dag i dag, håper på å få brukt den til å gjøre noe fornuftig
Bøyer og tøyer. Trykker på musklene. Litt ømt noen steder, men for en efekt det har.Så flott at det funket! Hva gjorde han/hun?
Håper du får gjort detVel har ikke sovet helt til nå.
Var oppe en liten tur kl 7-8:30, og sovet siden da.
Har sovet fryktelig dårlig i natt da...
Kjennes ut som om jeg har en god dag i dag, håper på å få brukt den til å gjøre noe fornuftig
"Heldig" du som har muskulære plager (som kan gjøres noe med).. musklene her er fine, så nå er det bare løsninga som gjør så inni h*** vondt.. når låsningene kommer i tillegg (bak) tar jeg meg en tur til MTen min, men ellers er det ingenting hun kan gjøre :-(Bøyer og tøyer. Trykker på musklene. Litt ømt noen steder, men for en efekt det har.
Er løsning her og. Er derfor hun bøyer og tøyer meg. Jeg har mest vondt foran."Heldig" du som har muskulære plager (som kan gjøres noe med).. musklene her er fine, så nå er det bare løsninga som gjør så inni h*** vondt.. når låsningene kommer i tillegg (bak) tar jeg meg en tur til MTen min, men ellers er det ingenting hun kan gjøre :-(
Vet det, men dersom jeg er litt i bevegelse i dag, har jeg på følelsen av at musklene ofte kan ha godt av det.Så godt! Husk å ikke presse deg så morgendagen blir jævlig igjen(sier hønemor)
Hvis hun prøver det på meg blir det bare værre :-/ så her har vi en avtale at jeg ringer når jeg får låsninger.. kjenner kroppen min veldig godt daEr løsning her og. Er derfor hun bøyer og tøyer meg. Jeg har mest vondt foran.