Felles skravle 2015

Herregud!!! Kan ikke huske at bevegelsene i magen kilte så mye???!!! Står på jobben å kjenner han turne rundt inni der. Å DET KILER!!!!!

God morgen jenter. I natt har jeg sovet godt, men merker at kroppen ikke er vant til så mye søvn.

Har dere hatt en fin dag så langt??

Var på omvisning på sykehuset i går, var mye mer informativt enn jeg trodde. Tror mannen fikk seg en liten oppvekker, hsn satt med tårer i øynene mye av tiden. Rart å se den 197cm høye voksne mannen på gråten når jm snakker om fødsel ;) Har vel ikke helt gått opp for han at babyen er rett rundt hjørnet ;) Spørs om det er han som har behov for beroligende på sykehuset :p
Sitter og venter på fysioterapi nå, aldri vært før så er spent på hva som skal skje.. :)

Så søtt da :)

Var til behandling for bekkenet mitt i går. Og i dag klarer jeg å snu meg med en bevegelse i sengen og jeg har nesten ikke vondt. For en luksus :-) håper denne bedringen bare forsetter.

Var på omvisning på sykehuset i går, var mye mer informativt enn jeg trodde. Tror mannen fikk seg en liten oppvekker, hsn satt med tårer i øynene mye av tiden. Rart å se den 197cm høye voksne mannen på gråten når jm snakker om fødsel ;) Har vel ikke helt gått opp for han at babyen er rett rundt hjørnet ;) Spørs om det er han som har behov for beroligende på sykehuset :p
Sitter og venter på fysioterapi nå, aldri vært før så er spent på hva som skal skje.. :)
Jeg har aldri vært på sånn omvisning før. Burde nok tatt en tur, men dette er jo nr tre, så jeg har jo vært der før. Men de har åpnet en ny avdeling på KK.

Så koselig at mannen reagerer så sterkt, er jo bare et godt tegn det :-)

Var til behandling for bekkenet mitt i går. Og i dag klarer jeg å snu meg med en bevegelse i sengen og jeg har nesten ikke vondt. For en luksus :) håper denne bedringen bare forsetter.

Var du til fysio? høres ut som en drøm å ikke ha smerter i hoftene!

Vi brukte aldri fleece selv, det er jo så brannfarlig. Min gikk i naturbhg å de hadde bål flere dager i uken, så jeg tok aldri sjansen på fleece.
Brukte ull , hadde han ikke tåltdet hadde vi nok brukt bambus.
Hun bruker ullsettet i bhg hver dag, fleecesettet ligger der til litt varmere dager, men brukes sjeldent :) hjemme får jeg kun på henne jakke.. Burde egentlig kjøpt en ordentlig tjukk
dunjakke da hun bare har en boblekåpe...

Back
Topp