Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri kjent at det kiler før. Så morsomt.Herregud!!! Kan ikke huske at bevegelsene i magen kilte så mye???!!! Står på jobben å kjenner han turne rundt inni der. Å DET KILER!!!!!
De må jo lure noen av kundene mine. Står her å fniser for meg selvHar aldri kjent at det kiler før. Så morsomt.
Ser det for megDe må jo lure noen av kundene mine. Står her å fniser for meg selv![]()
Var på omvisning på sykehuset i går, var mye mer informativt enn jeg trodde. Tror mannen fikk seg en liten oppvekker, hsn satt med tårer i øynene mye av tiden. Rart å se den 197cm høye voksne mannen på gråten når jm snakker om fødselHar vel ikke helt gått opp for han at babyen er rett rundt hjørnet
Spørs om det er han som har behov for beroligende på sykehuset
Sitter og venter på fysioterapi nå, aldri vært før så er spent på hva som skal skje..![]()
Typisk deg daDe må jo lure noen av kundene mine. Står her å fniser for meg selv![]()
Jeg har aldri vært på sånn omvisning før. Burde nok tatt en tur, men dette er jo nr tre, så jeg har jo vært der før. Men de har åpnet en ny avdeling på KK.Var på omvisning på sykehuset i går, var mye mer informativt enn jeg trodde. Tror mannen fikk seg en liten oppvekker, hsn satt med tårer i øynene mye av tiden. Rart å se den 197cm høye voksne mannen på gråten når jm snakker om fødselHar vel ikke helt gått opp for han at babyen er rett rundt hjørnet
Spørs om det er han som har behov for beroligende på sykehuset
Sitter og venter på fysioterapi nå, aldri vært før så er spent på hva som skal skje..![]()
Oida! Må du inn på sykehuset da?
Ser det for meg![]()
Typisk deg da![]()
Var til behandling for bekkenet mitt i går. Og i dag klarer jeg å snu meg med en bevegelse i sengen og jeg har nesten ikke vondt. For en luksushåper denne bedringen bare forsetter.
Så deiligVar til behandling for bekkenet mitt i går. Og i dag klarer jeg å snu meg med en bevegelse i sengen og jeg har nesten ikke vondt. For en luksushåper denne bedringen bare forsetter.
Du ler jo av altThihi. Veldig morro daselv om det blir litt mye noen ganger
![]()
Manuelteraput. Er helt fantastisk. Har kjempe vondt etter behandlingen, men dagen etter er jeg alltid mye bedreVar du til fysio? høres ut som en drøm å ikke ha smerter i hoftene!
Ja, det er helt fantastisk.Så deilig![]()
Spesielt når jeg er sammen med deg!!!Du ler jo av alt![]()
Hun bruker ullsettet i bhg hver dag, fleecesettet ligger der til litt varmere dager, men brukes sjeldentVi brukte aldri fleece selv, det er jo så brannfarlig. Min gikk i naturbhg å de hadde bål flere dager i uken, så jeg tok aldri sjansen på fleece.
Brukte ull , hadde han ikke tåltdet hadde vi nok brukt bambus.