Peppercat
Gift med forumet
Hun kunne pensjonert seg, men vil ikkeHehe jøss Å så får hun ikke nok der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun kunne pensjonert seg, men vil ikkeHehe jøss Å så får hun ikke nok der![]()
Jaja trivdes vel med det daHun kunne pensjonert seg, men vil ikke
Gjør nok det. Og bra er jo detJaja trivdes vel med det da![]()
JaGjør nok det. Og bra er jo det
Ja det er tydelig at hun har hatt. Men åtte????Husk at noen har helt problemfrie svangerskap.. ;-)
Sov godt og god natt.Jatrur jeg kaster inn håndkle for i kveld
natta
Ja, vet.. sjukt å tenke på..! Tror jeg klarer meg med 2 eller 3! Men man vet aldriJa det er tydelig at hun har hatt. Men åtte????
Hadde det første eller andre svangerskapet vært slik som dette, tror jeg ikke det hadde blitt tre, eller toJa, vet.. sjukt å tenke på..! Tror jeg klarer meg med 2 eller 3! Men man vet aldrimen hele svangerskapet mitt har vært jævlig, så.. får se hvor mye jeg (og sambo) tåler..
Jeg vil gi barnet mitt søsken, så må tåle en graviditet til!Hadde det første eller andre svangerskapet vært slik som dette, tror jeg ikke det hadde blitt tre, eller to![]()
Kan jo også være neste gang er smertefrittJeg vil gi barnet mitt søsken, så må tåle en graviditet til!
Kan jo håpeKan jo også være neste gang er smertefritt![]()
Ja, den kommer nok igjen.Kan jo håpemen bekkenløsning har en tendens til å bli værre neste svangerskap.. men slipper jeg kvalmen så...
Men nå skal jeg og sove! God natt![]()
Kan jo håpemen bekkenløsning har en tendens til å bli værre neste svangerskap.. men slipper jeg kvalmen så...
Men nå skal jeg og sove! God natt![]()
Haha. Kommer aldri til å bli klok på søvnrytmen min![]()
Ja det er noe dritt.. håper jeg slipper unna den, er mest "fyllesyk" fortiden.Husker godt når jeg var derAkurat blitt sykemeldt med hyperemesis da. Noe driiitttt!!!
Har akkurat stått opp og kledd på frøkna.God morgen. Sitter å venter på at klokka skal gå. Skal på jobb... hva skal dere i dag?
Trodde ikke man hadde noe søvnrytme når man var gravid jegHaha. Kommer aldri til å bli klok på søvnrytmen min![]()
Kunne jog også tenkt meg å gjort. La meg for sent i går... har ikke hostet, men frøkena kom inn å snurret propell i sengaHar akkurat stått opp og kledd på frøkna.
Har ligget og hostet i hele natt, så legger meg igjen så fort mann og barn er ute av huset