G-sport, har du shoppet?Jeg burde henge opp klær, tømme posene fra-gsport.... + legge meg snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
G-sport, har du shoppet?Jeg burde henge opp klær, tømme posene fra-gsport.... + legge meg snart
Hihi... sjarmerendeJupp! Vi sliter hver morgen, skal aldri gjøre som jeg sier... Hurra!
Ja , jeg har visst det. Kengubarnet har fått seg nye innesko + fotballsko til grus.G-sport, har du shoppet?
Aha, da skjønner jeg. Han får spise de han daDe er heller ikke kjøpt inn til meg.
Det var mannen som hadde lyst på dem
Er 20+4 i dagHalvveis nå?
Hadde egentlig planer om å kose meg å nett-shoppe i dag.Ja , jeg har visst det. Kengubarnet har fått seg nye innesko + fotballsko til grus.
så har jeg kjøpt vinterjakke til annen fraJean paul
+ regbukser/skallbukser til kengubarnet
Stemmer det, du skulle nettshoppe du.Hadde egentlig planer om å kose meg å nett-shoppe i dag.
Har vært veldig flink den siste tiden til ikke å gjøre det, og nå har jeg litt penger til overs.
Endte bare opp med 3 bøker på mammutsalget
Hadde egentlig tenkt både klær til meg og barna, men fant ikke noe jeg likte.
Er også veldig usikker på hvilke størrelse jeg kommer til å bruke etter babyen er ute
De er jo eeenda bedreVi har disse Bixit kjeksene med sjokolade på liggende, men det er ikke dem jeg fikk lyst på nå..
Jeg trenger en del nye klær, men tror jeg innser det bør vente til babyen er ute, og kroppen har stabilisert seg littStemmer det, du skulle nettshoppe du.
Her var det nødvendig med alt i grunn, selv om buksene nok kunne ventet par mn til før de ble kjøpt. Men jeg benyttet meg av at et er siste uken med outlet her, så det var 80 % på de og vinterjakken, skoenevar til 60%
Vi har både de med mørk, og de med lys sjokolade påDe er jo eeenda bedre![]()
Det er helt klart! Ulltøy får jeg heldigvis på henne, men var dette med å få på litt mer klær da.. Skal helst ha på kjoler.. Greit nok det, men vi går til bhg og greit med nok som varmer litt mer![]()
Slik er frøkna her også.
Helst kjole.
De i barnehagen vet om hennes preferanser, og vi har hengende en fin og lilla/rosa fleece bukse de tar på henne under dressen når de er ute
Åååh... har lyst å være så langt, men er 6+5. Så må bare sitte tålmodig å vente... enda mange mnd igjen.Er 20+4 i dag![]()
Sikkert greit å vente litt ja.Jeg trenger en del nye klær, men tror jeg innser det bør vente til babyen er ute, og kroppen har stabilisert seg litt
Jeg har jo klærne jeg brukte før jeg ble gravid, men tror ikke de vil passe helt.Sikkert greit å vente litt ja.
Ungen vil ikke ha på ullsettetDer er jeg helt enig!
Hun har heldigvis en ulldress og en fleecedress som hun kan smette utenpå når hun går i de tynneste antrekkene![]()
Vi bruker ikke ull siden frøkna ikke tåler det.Ungen vil ikke ha på ullsettethar to flotte sett.. Men hun tar det på seg i barnehagen og har det under dressen da, heldigvis
![]()
Åååh... har lyst å være så langt, men er 6+5. Så må bare sitte tålmodig å vente... enda mange mnd igjen.
Finnes det to bixit varianter? Whaaaaaat?!!Vi har både de med mørk, og de med lys sjokolade på![]()