Felles skravle 2015

Ja , jeg har visst det. Kengubarnet har fått seg nye innesko + fotballsko til grus.
så har jeg kjøpt vinterjakke til annen fraJean paul
+ regbukser/skallbukser til kengubarnet
Hadde egentlig planer om å kose meg å nett-shoppe i dag.
Har vært veldig flink den siste tiden til ikke å gjøre det, og nå har jeg litt penger til overs.
Endte bare opp med 3 bøker på mammutsalget :P

Hadde egentlig tenkt både klær til meg og barna, men fant ikke noe jeg likte.
Er også veldig usikker på hvilke størrelse jeg kommer til å bruke etter babyen er ute

Hadde egentlig planer om å kose meg å nett-shoppe i dag.
Har vært veldig flink den siste tiden til ikke å gjøre det, og nå har jeg litt penger til overs.
Endte bare opp med 3 bøker på mammutsalget :p

Hadde egentlig tenkt både klær til meg og barna, men fant ikke noe jeg likte.
Er også veldig usikker på hvilke størrelse jeg kommer til å bruke etter babyen er ute
Stemmer det, du skulle nettshoppe du.
Her var det nødvendig med alt i grunn, selv om buksene nok kunne ventet par mn til før de ble kjøpt. Men jeg benyttet meg av at et er siste uken med outlet her, så det var 80 % på de og vinterjakken, skoenevar til 60%

Stemmer det, du skulle nettshoppe du.
Her var det nødvendig med alt i grunn, selv om buksene nok kunne ventet par mn til før de ble kjøpt. Men jeg benyttet meg av at et er siste uken med outlet her, så det var 80 % på de og vinterjakken, skoenevar til 60%
Jeg trenger en del nye klær, men tror jeg innser det bør vente til babyen er ute, og kroppen har stabilisert seg litt

Det er helt klart! Ulltøy får jeg heldigvis på henne, men var dette med å få på litt mer klær da.. Skal helst ha på kjoler.. Greit nok det, men vi går til bhg og greit med nok som varmer litt mer :p

Der er jeg helt enig!

Hun har heldigvis en ulldress og en fleecedress som hun kan smette utenpå når hun går i de tynneste antrekkene :p

Der er jeg helt enig!

Hun har heldigvis en ulldress og en fleecedress som hun kan smette utenpå når hun går i de tynneste antrekkene :p
Ungen vil ikke ha på ullsettet :( har to flotte sett.. Men hun tar det på seg i barnehagen og har det under dressen da, heldigvis :)

Nå har jeg falt på isen også. Jeg som har vært så forsiktig!

Åååh... har lyst å være så langt, men er 6+5. Så må bare sitte tålmodig å vente... enda mange mnd igjen.

Tiden går fortere enn man skulle tro, men dagene går sakte :) jeg feiret hver gang det var ny uke, plutselig er du halvveis!

Back
Topp