Du tar vare på barna dine og lager masse god mat! Du jobber fortsatt 20 % (!!!).. Du gjør noe de dagene du orker!Syns ikke jeg får til noe, jeg.
I dag har jeg ikke gjort noe av det jeg skal...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du tar vare på barna dine og lager masse god mat! Du jobber fortsatt 20 % (!!!).. Du gjør noe de dagene du orker!Syns ikke jeg får til noe, jeg.
I dag har jeg ikke gjort noe av det jeg skal...
Det snakket vi om i ste her.. Yummi!Oi.. pannekakedagen i morra :-O
20% er ikke mer enn 7 timer og 45 minutter i uken, så ikke så lenge.Du tar vare på barna dine og lager masse god mat! Du jobber fortsatt 20 % (!!!).. Du gjør noe de dagene du orker!
Hmmm.. kanskje det blir fisk på onsdag i steden.. masse melk og egg jeg har å bruke opp.. og frosne blåbær i frysern... evnt dessertpannekaker til kvelds..Det snakket vi om i ste her.. Yummi!
Nei, men det er jo såpass.. synes det er bra at du får det til og har en jobb som kan tilrettelegge for deg!20% er ikke mer enn 7 timer og 45 minutter i uken, så ikke så lenge.
Og så lenge jeg har full mulighet til legge opp til når jeg selv kan jobbe er det ikke noe problem.
Syns egentlig det er veldig deilig å komme på kontoret en dag i uken, gjøre noe fornuftig og ikke minst, møte kollegaene mine.
Joda, men kan være ganske frustrerende til tider..Ja 6 mnd igjener jo kjekt at de viser hva de ønsker til en vis grad
![]()
Ja spesielt når hun skal være morro å stikke av og tulle når man har dårlig tidJoda, men kan være ganske frustrerende til tider..![]()
Jeg nekter å gi helt opp, og er ikke redd for å si hva som skal til for at jeg skal klare det.Nei, men det er jo såpass.. synes det er bra at du får det til og har en jobb som kan tilrettelegge for deg!
Jeg har akkurat spist nylagede blåbærmuffins og kakao. Tenkte at 22kg opp ikke var nok... Hahhaha. SukkHmmm.. kanskje det blir fisk på onsdag i steden.. masse melk og egg jeg har å bruke opp.. og frosne blåbær i frysern... evnt dessertpannekaker til kvelds..
Her går det i gjendekjeks med sjokolade :-O ikke lett å holde seg unnaJeg har akkurat spist nylagede blåbærmuffins og kakao. Tenkte at 22kg opp ikke var nok... Hahhaha. Sukk![]()
De er farlig gode, hvorfor måtte du minne meg på dens eksistensHer går det i gjendekjeks med sjokolade :-O ikke lett å holde seg unna
Obs.. :-(De er farlig gode, hvorfor måtte du minne meg på dens eksistens![]()
Åh namHer går det i gjendekjeks med sjokolade :-O ikke lett å holde seg unna
Vi har disse Bixit kjeksene med sjokolade på liggende, men det er ikke dem jeg fikk lyst på nå..Obs.. :-(![]()
Jupp! Vi sliter hver morgen, skal aldri gjøre som jeg sier... Hurra!Ja spesielt når hun skal være morro å stikke av og tulle når man har dårlig tid
Ååh, de er gode!Her går det i gjendekjeks med sjokolade :-O ikke lett å holde seg unna
Så typisk! Rart det der.. jeg er ikke sånn til vanlig, men nå når jeg er gravid så er det liksom ikke noe annet som duger om jeg er sugen på en spesiell ting...Vi har disse Bixit kjeksene med sjokolade på liggende, men det er ikke dem jeg fikk lyst på nå..
de er ikke noe gode synes jegVi har disse Bixit kjeksene med sjokolade på liggende, men det er ikke dem jeg fikk lyst på nå..
De er heller ikke kjøpt inn til meg.de er ikke noe gode synes jeg