Ja det er noe herk det altsåHehe ja det pleier son regel å bli sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er noe herk det altsåHehe ja det pleier son regel å bli sånn![]()
Sett hele her , så trist med lille gutten som har kreft.Jeg ser det nå, men fikk ikke med meg hele episoden...
Bra jeg kan inspirereja det gjør jo faktisk det for ikke å glemme alt lukta er vanskelig å få avdet skal jeg begynne å gjøre også altså
![]()
Ja det er noe herk det altsåKunne godt fått det på rompe og bryst og ikke hofter og midje
![]()
Det er veldig fint jaEr veldig stolt av meg selv hver gang jeg gjør det også gjør jeg om på det like fort
![]()
Kan ha godt av litt inspirasjon fra tid til annenBra jeg kan inspirere![]()
![]()
hihi ja det hadde ikke gjort noeHehe tenk så praktisk det hadde hvert om man kunne velge selv hvor det skulle havne da![]()
Det er santKan ha godt av litt inspirasjon fra tid til annen![]()
Høres deilig utDenne uken blir det så som så. Mannen jobber mye, så det blir noe kjapt til vesla innimellom
Mandag: Vi spiste Fjorland risgrøt
Tirsdag: Ertesuppe med pølser (så får hun Fart på treningen)
Onsdag: Spise ute på gresk restaurant
Torsdag: Taco
Fredag : Skal bort å spise
Lørdag : TGI Fridays
Søndag: Bort å spise
Sett hele her , så trist med lille gutten som har kreft.
Nei denne uka trur jeg det blir dårlig med misdagsplan. Jeg vet jo fortsatt ikke om frøkna skal på hyttetur i morgen eller ikke engang
Men har du noen gode forslag og dele med deg?
hihi ja det hadde ikke gjort noeDa hadde disse plastiske kirurgene som er puppe eksperter sliti litt
![]()
Man: Hjemmelagde kyllingkarbonader m/ ovnsbakte potetbåter, salat og salsa.Hva står på menyen deres da?
Pølser i brødhIHI,OKHva hadde dere til middagen i dag da for eks
?
Nei det er det daGarantert mange som hadde operert seg allikevel, for tviler på at alle hadde hvert fornøyde![]()
Høres deilig ut![]()
Her er det mye som skjer denne uken, så da blir det litt så som så..NeivelHer har vi som alltid
![]()
Fikk ikke quote svaret til meg så tok et annet innlegg jeg hehe
Jeg husker ikke hvor hytta ligger bortsett fra at det er på fjelletmen det er med farmoren, og siden hun ikke kan gi beskjed om hva som skjer så kjenner jeg at jeg blåser litt i det og
Hehe ja menyen kan ikke være spennende bestandig![]()