Felles skravle 2015

Hun kan faktisk bare ta å komme ut nå synes jeg. Sukk!

Lærte meg med nr 1 at til lengre dei er inni, til bedre utrusta er sei når dei kjem ut.
Han kom 6 dagar på overtid og var ein stor (4407g 52 cm) gutt og VELDIG sterk. Holdt nakken frå første stund, og på utsjekken frå intensiven (1,5 døgn) så drog han seg oppover med armane når han låg på magen :)

Hold ut! Det er verdt det ❤️
Sjølv om det er grise tungt og du er lei alt.

13 dager igjen til termin.
Var på sjekk på sykehuset onsdag forrige uke. Jm fredag forrige uke, og skal til jm igjen i morgen. Så får ta det opp med henne igjen da
Ikke lenge til nå... nesten så det skjer når som helst. Har lanterne fått babyen nå? Har ikke sett henne her inne på flere dager.

Hihi.. hun kommer nok d3sverre først når hun er klar for det :-/
Vet. Men jeg er klar:p

Lærte meg med nr 1 at til lengre dei er inni, til bedre utrusta er sei når dei kjem ut.
Han kom 6 dagar på overtid og var ein stor (4407g 52 cm) gutt og VELDIG sterk. Holdt nakken frå første stund, og på utsjekken frå intensiven (1,5 døgn) så drog han seg oppover med armane når han låg på magen :)

Hold ut! Det er verdt det ❤️
Sjølv om det er grise tungt og du er lei alt.
Vil helst ikke hun skal bli så stor, for jeg er liten og smal. Tror ikke over 4kg og meg er noe god kombo!

Ikke lenge til nå... nesten så det skjer når som helst. Har lanterne fått babyen nå? Har ikke sett henne her inne på flere dager.
Hun har fått ja!:) var det den 8 da?

Typisk min flaks å gå over tiden, men hun må gjerne komme når som helst nå:D

Vet. Men jeg er klar:p

Vil helst ikke hun skal bli så stor, for jeg er liten og smal. Tror ikke over 4kg og meg er noe god kombo!

Hun har fått ja!:) var det den 8 da?

Typisk min flaks å gå over tiden, men hun må gjerne komme når som helst nå:D
Håper du slipper å gå over

Min første kom 16 dager før termin av seg selv. 20 dager igjen til termin med denne. Spent på når hun kommer altså.

Er veldig spent på når min bestemmer seg å komme.. er så forberedt på at det der er arvelig og at jeg må bli satt igang på max overtid.. slik som mamma.. men det er jo ikke sikkert..

Bare slappe av! Må skifte gardiner på stua, men vet ikke om jeg gjør d idag eller ikke. Har litt mer å vaske til snuppa kommer også, så får nesten bare ta unna d jeg orker.

Enn du?
Jeg skal på jobb, muligens en tur på biblioteket etterpå. Har lest ut de 4 bøkene jeg lånte forrige lørdag..

Jeg skal på jobb, muligens en tur på biblioteket etterpå. Har lest ut de 4 bøkene jeg lånte forrige lørdag..

Hva slags bøker leser du? Jeg er veldig glad i å lese, men nå har d vært skikkelig lesetørke hos meg i det siste..

God morgen. Noen planer for dagen?? Jeg skal til behandling i byn om noen timer. Tror jeg blir i sengen til da

Back
Topp