Samme her ;-) men er et stykke å kjøre på jobb, så det blir sjeldent..Er farlig å ha sånt liggendemen de på jobb setter jo ekstra stor pris på at jeg kommer på besøk om jeg har med noe søtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her ;-) men er et stykke å kjøre på jobb, så det blir sjeldent..Er farlig å ha sånt liggendemen de på jobb setter jo ekstra stor pris på at jeg kommer på besøk om jeg har med noe søtt
Stakkars lilleSist våknet jeg på natta av at jeg hørte hun gråt... Da jeg gikk mot rommet hennes møtte jeg henne halvveis. Å hun var helt panikkslagen i øynene.. Fikk roet henne ned så hun pustet jevnt igjen. Ringte legevakten for å snakke med de.
Da de hørte pusten hennes over telefonen fikk jeg bare beskjed om å sette meg i bilen med henne å kjøre.
Bor i Larvik/Sandefjord.Er fra bergen men bor i Oslo. Du da?
Jeg har en jente som er sånn og. Hun fikk albuen ut av ledd i bhg. Og når hun ikke sluttet å grine forsto vi at det var noe. Hadde det vært broren hadde vi nok ikke reagert like fort.Ja jeg gjør det. Er egentlig litt sånn "alltid på vakt" hele tiden.. Hun har ubrukelig høy smerteterskel på samme måte som både meg og sambo... Så jeg kan ikke ta det for godt at hun har like "vondt" eller like mye ubehag som hun egentlig burde hatt i enkelte tilfeller.
Vi er der at barnehagen ringer meg hun hun sitter stille på fanget i mer en 15 min..![]()
Ja, her må jeg ta kollektivt i 1t og 45min for å komme meg dit, så blir ganske sjeldent her også. Er bra jeg får bil når jeg begynner å jobbe igjen! Mulig jeg flytter nærmere ogsåSamme her ;-) men er et stykke å kjøre på jobb, så det blir sjeldent..
Ja jeg får så vondt av henne.. Lille tapre jenta mi..Stakkars lille![]()
Bor i Larvik/Sandefjord.
Men hvis du bor i Oslo burde det være flere på terminforumet ditt som også bor der.
Sjekk termin lista deres.. kanskje du finner noen der du kan bli kjent med?
Velsa ble biti i barnehagen da hun gikk på liten avdeling. De voksne hadde sittet rett ved henne og gutten som beit.Jeg har en jente som er sånn og. Hun fikk albuen ut av ledd i bhg. Og når hun ikke sluttet å grine forsto vi at det var noe. Hadde det vært broren hadde vi nok ikke reagert like fort.
Så herlig hun er.Ja jeg får så vondt av henne.. Lille tapre jenta mi..Hun er så søt også. Leser MEG som en åpen bok. I natt la hun armen rundt meg å sa "Mamma. Jeg blir mye bedre nå som jeg har fått febermedisin"
Hun vet hvor bekymra jeg blir![]()
Lag en post på skjult forum i april 2015 om at du vil bli kjent med noen av dem som går gravide i Oslo..Kanskje det. Har mistet kontakt med en del venner etter jeg ble gravid.. Vanskelig å ha felles interesser når man er 20 og venter barn!
Ja jeg får så vondt av henne.. Lille tapre jenta mi..Hun er så søt også. Leser MEG som en åpen bok. I natt la hun armen rundt meg å sa "Mamma. Jeg blir mye bedre nå som jeg har fått febermedisin"
Hun vet hvor bekymra jeg blir![]()
Verdt et forsøkLag en post på skjult forum i april 2015 om at du vil bli kjent med noen av dem som går gravide i Oslo..kanskje du er heldig
![]()
De kan være tøffe disse jenteneVelsa ble biti i barnehagen da hun gikk på liten avdeling. De voksne hadde sittet rett ved henne og gutten som beit.
Hun kom bare ruslende bort til en av de ansatte, pekte på armen og sa "au au?" Hun var 1.5 år den gangen. Gråt ikke en tåre..
hun er fantastisk. I dag hadde hun kommet med halstablettene til oldemoren sin hver gang hun hostet.Så herlig hun er.
absolutt.. du har ingenting å tape på detVerdt et forsøk![]()
Det blir jo spennende å sehun er fantastisk. I dag hadde hun kommet med halstablettene til oldemoren sin hver gang hun hostet.
"her oldemor..ta disse du. da blir du bedre"
hun er utrolig omtenksom til å bare være 4 år. Har sagt det lenge at jeg tror hun kommer til å jobbe med mennesker når hun blir stor![]()
hun er fantastisk. I dag hadde hun kommet med halstablettene til oldemoren sin hver gang hun hostet.
"her oldemor..ta disse du. da blir du bedre"
hun er utrolig omtenksom til å bare være 4 år. Har sagt det lenge at jeg tror hun kommer til å jobbe med mennesker når hun blir stor![]()
absolutt...Det blir jo spennende å se![]()
Det er det kjipe med oslo..! Jeg kjører 35-40 min hver vei..Ja, her må jeg ta kollektivt i 1t og 45min for å komme meg dit, så blir ganske sjeldent her også. Er bra jeg får bil når jeg begynner å jobbe igjen! Mulig jeg flytter nærmere også
DU aner ikkeÅåh så søt!