Felles skravle 2015

synes ikke de er hysteriske og gale.. bare at de har missforstått hva BDSM går ut på.
Etter min mening har den kvinnelige parten i denne situasjonen mer kontroll enn han. Men det kommer ganske dårlig frem egentlig. :)
Han gjør egentlig aldri noe hun ikke lar ham gjøre. Hun har til en hver tid muligheten til å stoppe ham. Derfor man har "safewords".

Å på slutten av filmen når hun sier klart og tydelig STOPP så stopper han på millimeteren.

Jeg kan holde på i en evighet. Men da kommer jeg til å sitte her hele natten igjen :P
Jeg tenker ikke på det, tenker mer på hvordan han behandler henne utenom sexen ;) han stalker henne, manipulerer henne, har en dobbelt moral uten like, respekterer ikke hennes ønsker, men forventer at hun gjør nøyaktig det han syns hun bør gjøre..

Jeg syns det kommer greit frem at hun har mye makt osv, men syns alt han gjør utenom er forkastelig. Hadde noen gjort noe sånt med min datter, min søster eller en venninne hadde jeg gjort alt i min makt for å hjelpe. Han stalker henne, har kontroll på banknr hennes, adresser osv. Hun ber om tid for å tenke og drar til moren sin, men han sender "trusler" og følger etter.

Nå skal jeg legge meg, så orker ikke diskusjon :) haha..

Jobber dere eller er dere i permisjon? Noen som evt har tips til sysselsetting for en som har hatt permisjon siden september?
Sykemeldt 100% fra forrige mandag.. går i sying, baking, hekling, strikking, rydding, nettsurfing...

Å nei. Får hun det ofte? Den høsten er grusom å høre på.
Hun er vinterastmabarn og vi hadde en runde falsk krupp i høst med legevakt og inhalasjoner med adrenalin.
Har liggi på sofaen nå å tenkt litt tilbake på de siste dagene.
Bjeffehosten kommer hovedsaklig når hun sover.
Noen ganger høres det ut som hun ikke får puste.
Å hun får av og til høy feber.
Hun var veldig forkjølet rett før hun begynte med hoste og feber.
Samme greiene som sist...

Vi har vært ute å spist og blir kjent. Satt i ganske mange timer å preiket. Veldig koselig.
Kanskje man skulle snekret sammen noe sånt i aprilforumet også.

Hun er vinterastmabarn og vi hadde en runde falsk krupp i høst med legevakt og inhalasjoner med adrenalin.
Har liggi på sofaen nå å tenkt litt tilbake på de siste dagene.
Bjeffehosten kommer hovedsaklig når hun sover.
Noen ganger høres det ut som hun ikke får puste.
Å hun får av og til høy feber.
Hun var veldig forkjølet rett før hun begynte med hoste og feber.
Samme greiene som sist...
Vi har bare hatt det to ganger med guttungen, men aldri blitt så galt.

Sykemeldt 100% fra forrige mandag.. går i sying, baking, hekling, strikking, rydding, nettsurfing...

Er glad jeg ikke baker så mye. Kunne jo bakt noe fornuftig som brød eller lignende, men når jeg først setter igang blir det gjerne boller eller en kake :p

De har hatt ett par treff på aprilforumet.. hvertfall fra vestfold vet jeg... søstern min er på det terminforumet.
Sier litt om hvor aktiv jeg er, hehe.. Så koselig å få barn så tett!

Vi har bare hatt det to ganger med guttungen, men aldri blitt så galt.
Sist våknet jeg på natta av at jeg hørte hun gråt... Da jeg gikk mot rommet hennes møtte jeg henne halvveis. Å hun var helt panikkslagen i øynene.. Fikk roet henne ned så hun pustet jevnt igjen. Ringte legevakten for å snakke med de.
Da de hørte pusten hennes over telefonen fikk jeg bare beskjed om å sette meg i bilen med henne å kjøre.

Sist våknet jeg på natta av at jeg hørte hun gråt... Da jeg gikk mot rommet hennes møtte jeg henne halvveis. Å hun var helt panikkslagen i øynene.. Fikk roet henne ned så hun pustet jevnt igjen. Ringte legevakten for å snakke med de.
Da de hørte pusten hennes over telefonen fikk jeg bare beskjed om å sette meg i bilen med henne å kjøre.
Stakkar. Kan ikke være noe godt for henne. Blir vel litt ekstra på vakt hver gang hun blir forkjølet da??

Er glad jeg ikke baker så mye. Kunne jo bakt noe fornuftig som brød eller lignende, men når jeg først setter igang blir det gjerne boller eller en kake :p
Her og.. må ta det hvis jeg skal besøke jobben eller trening eller lignende.. så noen andre spiser opp! :-P

Her og.. må ta det hvis jeg skal besøke jobben eller trening eller lignende.. så noen andre spiser opp! :p

Er farlig å ha sånt liggende :p men de på jobb setter jo ekstra stor pris på at jeg kommer på besøk om jeg har med noe søtt

Stakkar. Kan ikke være noe godt for henne. Blir vel litt ekstra på vakt hver gang hun blir forkjølet da??
Ja jeg gjør det. Er egentlig litt sånn "alltid på vakt" hele tiden.. Hun har ubrukelig høy smerteterskel på samme måte som både meg og sambo... Så jeg kan ikke ta det for godt at hun har like "vondt" eller like mye ubehag som hun egentlig burde hatt i enkelte tilfeller.

Vi er der at barnehagen ringer meg hun hun sitter stille på fanget i mer en 15 min.. :P

Back
Topp