Felles skravle 2015

Haha :p har selv lest bøkene og gjort min mening for å si det sånn :) ender vel opp med å se filmen(e) bare for å ha sett :) men synd motstanderne av bøkene blir sett på som hysteriske og gale...
synes ikke de er hysteriske og gale.. bare at de har missforstått hva BDSM går ut på.
Etter min mening har den kvinnelige parten i denne situasjonen mer kontroll enn han. Men det kommer ganske dårlig frem egentlig. :)
Han gjør egentlig aldri noe hun ikke lar ham gjøre. Hun har til en hver tid muligheten til å stoppe ham. Derfor man har "safewords".

Å på slutten av filmen når hun sier klart og tydelig STOPP så stopper han på millimeteren.

Jeg kan holde på i en evighet. Men da kommer jeg til å sitte her hele natten igjen :P

synes ikke de er hysteriske og gale.. bare at de har missforstått hva BDSM går ut på.
Etter min mening har den kvinnelige parten i denne situasjonen mer kontroll enn han. Men det kommer ganske dårlig frem egentlig. :)
Han gjør egentlig aldri noe hun ikke lar ham gjøre. Hun har til en hver tid muligheten til å stoppe ham. Derfor man har "safewords".

Å på slutten av filmen når hun sier klart og tydelig STOPP så stopper han på millimeteren.

Jeg kan holde på i en evighet. Men da kommer jeg til å sitte her hele natten igjen :p
Tjal i bøkene stopper han jo ikke selv om hun sier det
Mange fra det miljøet her i Norge går ut å tar avsstand fra filmen, det er det en grunn til

Haha :p har selv lest bøkene og gjort min mening for å si det sånn :) ender vel opp med å se filmen(e) bare for å ha sett :) men synd motstanderne av bøkene blir sett på som hysteriske og gale...
De er ikke hysteriske og gale synes jeg,ange av de har gode poeng..

Tjal i bøkene stopper han jo ikke selv om hun sier det
Mange fra det miljøet her i Norge går ut å tar avsstand fra filmen, det er det en grunn til
Det finnes mange varianter av BDSM. Noen tar avstand noen omfavner det.. Sånn kommer det alltid til å være uansett hvilken setting.. eller film du tar for deg :)

Jobber dere eller er dere i permisjon? Noen som evt har tips til sysselsetting for en som har hatt permisjon siden september?

H
strikke, sy ,lese
ar strikket mye av det jeg klarer, og er ikke flink nok til å lære meg noe nytt. Symaskinen skal på reperasjon før jeg får lært meg å bruke den :) har jo ikke tatt i en siden barneskolen

Jeg er i permisjon, men jeg kjeder meg ganske mye. Ser på tv, baker og trekker venner og går på bv treff

Hva er bv treff? Har blitt serieslave jeg.. Har snart sett alt på netflix

Back
Topp