ALN89
Forumet er livet
Gratulerer!!God kveld jenternå er jeg sliten !! Men jeg ble ivertfall huseier i dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!God kveld jenternå er jeg sliten !! Men jeg ble ivertfall huseier i dag
![]()
HUrraaaaaaaaaaaaaa!! gleder meg til å komme på kaffe når dere har kommet dere sikkerlig inn der..God kveld jenternå er jeg sliten !! Men jeg ble ivertfall huseier i dag
![]()
Gratulerer!!![]()
Tusen takkHUrraaaaaaaaaaaaaa!! gleder meg til å komme på kaffe når dere har kommet dere sikkerlig inn der..![]()
Bare vent.. Jeg og Vesla kommer til å komme mye innomTusen takkå ja blir så deilig ^^
huff.. føler med deg!Oh kvalme go awayblæh!
Det er koselig det daBare vent.. Jeg og Vesla kommer til å komme mye innom![]()
Det er noe drittOh kvalme go awayblæh!
jaDet er koselig det da![]()
huff.. føler med deg!
Takk.Det er noe dritthåper det blir bedre snart
![]()
Da jeg gikk med Vesla var jeg kvalm i 8 mnd.. Det er noe helsikkes SKiiiit...Takk.
Vært slik siste uken.
Håper det går over snart eller at hun kommer snart. Vil ha henne ut-ut-ut!
Krysser fingrene for at du snart sitter med en baby snartTakk.
Vært slik siste uken.
Håper det går over snart eller at hun kommer snart. Vil ha henne ut-ut-ut!
Selvfølgelig er ikke glass like godt som restaurant, men det kan fint brukes til å gi en ide om hva det burde smake før man lager det selvVar veldig godt. Selvfølgellig ikke like bra som indisk resturant. Men godt![]()
God nattGod natt damergreier ikke holde meg våken lengre nå
God nattGod natt damergreier ikke holde meg våken lengre nå
Grattis! Håper du er fornøyd og at dere får en fin tid fremover!God kveld jenternå er jeg sliten !! Men jeg ble ivertfall huseier i dag
![]()
Helt santSelvfølgelig er ikke glass like godt som restaurant, men det kan fint brukes til å gi en ide om hva det burde smake før man lager det selv![]()