Ja de gjør det! stakkars..De får jo så dårlig samvittighet disse barna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de gjør det! stakkars..De får jo så dårlig samvittighet disse barna![]()
Vurderer det samme jeg nå.. fått gjort en ting idag (dvs nå nettopp etter å ha utsatt det i hele dag) og det var å skifte jord på en av de grønne plantene våre.. utslitt!Jeg er gravid, jeg er kjedelig, jeg er trøtt... Nå legger jeg meg før kl 10God natt jenter!
Håper de barna våre blir friske snart daJa de gjør det! stakkars..
håper jeg også!Håper de barna våre blir friske snart da
Masse god bedringHåper de barna våre blir friske snart da
hva står på menyen?Da er det middag, bare en time forsinket....
Skal bli godt.
Takk, får kanskje smake den, og så google litt etter oppskrift senere når jeg vet hvordan den skal smake..Er Sambos favoritt når vi er ute å spiser indisk. Så når han kom over denne
Vis vedlegget 103471
Vis vedlegget 103472
På Spar når vi handlet, så måtte han ha det![]()
Andebryst med søtpotetpure, stekt sopp med hvitløk og en kremet eple og sellerirot saushva står på menyen?
ja for DET hørtes jo IKKE godt utAndebryst med søtpotetpure, stekt sopp med hvitløk og en kremet eple og sellerirot saus

Men nå spiseja for DET hørtes jo IKKE godt ut![]()
Kos deg med matenDa er det middag, bare en time forsinket....
Skal bli godt.
Det er der var rett og slett slemtMen nå spise
Fikk vann i munnen nå. Må finne meg noe å spise.Andebryst med søtpotetpure, stekt sopp med hvitløk og en kremet eple og sellerirot saus
Unnskyld..Det er der var rett og slett slemt![]()
Det får være greit... Jeg har sjokoladekakeUnnskyld..
Var veldig godt. Selvfølgellig ikke like bra som indisk resturant. Men godtTakk, får kanskje smake den, og så google litt etter oppskrift senere når jeg vet hvordan den skal smake..
Kos deg! Ser fantastisk godt ut!Men nå spise