Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til JM i morgen, å håper hun sier hodet har festet seg :-D føler mye mer nedpress og synes selv jeg har "sunket", så magefølelsen forteller meg att veslejenta er på plass ^^
Fikk også beskjed om at min ligger godt nede i bekkenetMagefølelsen var helt riktig :-D hodet til lillegull ligger godt plantet i bekkenet![]()
Fikk også beskjed om at min ligger godt nede i bekkenetog at det er det de er nøye på, så da er det ikke så farlig at han ikke er festet
men håper han er festet til neste kontroll. Er jo i uke 37 nå.
Er din festet da ?
Spennende! :-DKontroll idag og hodet lå ned og festet :-D uke 34+2, så om 3 uker må hun bare komme for min delmen tipper det drøyer til termin
![]()
Hode har liggi ned på de siste kontrollene hos JM. Men hun har ikke sagt noe om at det er festa. Første på meg og har hundre spm. Selv om hode har liggi ned uten å være festa, kan den snu seg og plutselig ligge med hode opp? Det romsterer så fælt inni magen, men kan så alt for lite så veit ikke om hu har snudd seg eller om dem romsterer like fælt med hode ned? Får unnskylde meg, sitter med så mye tanker☺
Min første her og! ;-) men JM har sagt, att spesielt hos førstegangs fødende er det liten sjanse for att babyen snur deg igjen, da det et lite plass å romstere på ;-) kjenner MYE bevegelser her og, men hun har ligget med hodet ned siden uke 30![]()
Okei, Tusen takk for svarHar vært så mye bevegelse så har vært usikker, men da veit jeg det
Var vel uke 30 jeg fikk første beskjed om at hu lå med hode ned. Er i uke 35 nå
![]()
Ja, 35+2 herDa er vi ca like langt ;-) 35+4 i dagvar selv bekymra for att hun ville snu seg, så derfor jeg spurte JM
men regner uansett med att gullene våre er blitt så store, att de mer eller mindre sitter fast snart
hehe ;-)
Ja, 35+2 herJa det begynner vel å bli trangt om plassen inni der så er vel kanskje ikke så godt for dem å klare å snu seg
![]()
Her har også hodet festet seg! Jm sa at hun forventet at jeg ikke gikk til termin. Litt skummelt når hun sa det. Tør ikke tro på henne