Hodet har festet seg

Fikk beskjed idag om at hodet var delvis festa.. Vet ikke helt hva det betyr men!

Var på kontroll på mandag. Er andregangs 37+5. Hodet var godt nede men ikke festet. Det var visst vanlig at det ikke festet seg hos flergangsfødende. Mange går i fødsel uten at det er festet.

Var på kontroll på mandag. Er andregangs 37+5. Hodet var godt nede men ikke festet. Det var visst vanlig at det ikke festet seg hos flergangsfødende. Mange går i fødsel uten at det er festet.
Var hos jordmor på mandag jeg og på kontroll, er førstegangs da, men min er ikke festet, men hode ligger langt ned. Er 38+3 Idag :) syntes det er litt rart at han ikke er festet enda, for har hørt at de fester seg ganske tidlig på førstegangsfødene. :P

Var på kontroll hos legen i dag, 37+3, ikke festet enda hos meg.. Hadde kanskje trodd det kunne være det nå, fordi jeg har kjent mye bevegelse langt ned i det siste, som om babyen prøver å borre seg nedover i bekkenet. Men legen trodde at babyen var på vei nedover da, fordi SF-målet mitt har begynt å flate ut og det betyr gjerne at babyen har flyttet seg lenger ned, sa hun.

Til dere som har en baby som har festet seg? Hvordan/ hvor kjenner dere mest liv?

Jeg kjenner mest liv oppe i magen. Rundt ribbena, men stort sett kjenner jeg henne litt over alt.

Mest liv på sidene vil jeg si. Men er bevegelser overalt her.

Jeg skal nemlig inn på vendingsforsøk I morgen,og får stadig spørsmål fra familie/venner om jeg vet om hun har festet hodet nå.. om jeg kjenner noe annerledes.. jeg vet ikke hva jeg skal si for jeg vet ærlig talt ikke..

Jeg skal nemlig inn på vendingsforsøk I morgen,og får stadig spørsmål fra familie/venner om jeg vet om hun har festet hodet nå.. om jeg kjenner noe annerledes.. jeg vet ikke hva jeg skal si for jeg vet ærlig talt ikke..
Masse lykke til :)

Back
Topp