Felles skravle 2015

Veldig! Min søster sa det var uaktuelt for hennes del fordi det hørtes ut som barnemishandling. Men det er det så absolutt ikke. Ang dykking så er det noe du kun gjør hvis babyen er klar for det. De blir ikke tvinget under vann. Det er et kurs der babyen venner seg til å trives i vann. Og min elsker å bade. Sist vi dro på badeland var han helt i ekstase når han så hvor vi var :)
Høres veldig kjekt ut! Gleder meg til å prøve det!

Oi, nå må jeg gjøre klar handlelisten og dra og hente i barnehagen! Da blir jeg ikke like aktiv på noen timer ;)
Kos dere jenter, ha en videre flott fredag!

Listen over ting som skal gjøres i dag er lang, men motivasjon, den klarer jeg ikke å finne.
Klarer ikke en gang å skravle i dag :P
Det som pleier å være så lett med dere hyggelige jenter
Kjenner til det med fravær av motivasjon.. må begynne å gjøre noe snart.. men er alene hele helgen uten planer, så har liksom ikke så mye press heller..

Oi, nå må jeg gjøre klar handlelisten og dra og hente i barnehagen! Da blir jeg ikke like aktiv på noen timer ;)
Kos dere jenter, ha en videre flott fredag!
Kos deg du også! Tror jeg utsetter handleturen til imorra for at jeg ikke skal kjøpe mer godis i kveld.. vurderer å prøve å få en oversikt over hva jeg mangler og handle inn det siste som MÅ være på plass.. fikk liberoklubben lapp odag også, så skal hente den imorra tenker jeg :-)

Hehe, alle har slike dager. Det er lov :) Vi er her når du er klar ;)
Kjenner til det med fravær av motivasjon.. må begynne å gjøre noe snart.. men er alene hele helgen uten planer, så har liksom ikke så mye press heller..

Tviler ikke at dere er har når jeg kommer tilbake.

Må få ryddet kjøkkenet slik at det er rent og pent til jeg skal lage middag, og må få støvsugd, og vasket soverommet vårt før vi henter babykurven i morgen.
I tillegg må jeg skrive handleliste og betale noen regninger.

Det eneste jeg klarer er å sitte å glo inn i den dumme boksen på enden av stuen kalt TV

Jeg spurte om det sist og legen sa nei, puten skal KUN av de få minuttene bleieskiftet tar.
Vet det ikke er alle som hører på det, og det eneste man egentlig risikerer er at babyen kanskje må ha puten litt lenger.
Høres nå litt voldsomt ut at de ikke skal få være uten en liten time i vann :o

Deilig å være i bassenget i dag:D
Og siden det var så mye snakk om berlinerboller i går, måtte jeg kjøpe noen da jeg var på butikken...4 stk har jeg spist nå...:o

Blææææ..
Jeg glemmer så veldig mye om dagen.
Hodet mitt er en stor surr.

For eksempel i dag.
Brått kom jeg på, gutten, han er invitert i bursdag rett etter SFO.
Ringe mannen i siste liten, be han hente gutten litt tidligere, er skjorten hans ren, heldigvis, pakke inn en pakke, takk om lov vi bestandig har en 3-4 små esker lego stående klare til innpakning..
Og det er bare en av tingene..
Mat glemmes å tas ut av frysen, pålegg glemmes å settes inn i kjøleskapet, ting blir glemt kjøpt i butikken om jeg ikke har nøyaktig handleliste....

Kos deg du også! Tror jeg utsetter handleturen til imorra for at jeg ikke skal kjøpe mer godis i kveld.. vurderer å prøve å få en oversikt over hva jeg mangler og handle inn det siste som MÅ være på plass.. fikk liberoklubben lapp odag også, så skal hente den imorra tenker jeg :)
Hehe, det ble både sjokolade, is og potetgull på min handletur...

Blææææ..

For eksempel i dag.
Ringe mannen i siste liten, be han hente gutten litt tidligere, er skjorten hans ren, heldigvis, pakke inn en pakke, takk om lov vi bestandig har en 3-4 små esker lego stående klare til innpakning..
Mat glemmes å tas ut av frysen, pålegg glemmes å settes inn i kjøleskapet, ting blir glemt kjøpt i butikken om jeg ikke har nøyaktig handleliste....

Alt som kan glemmes på en gang:o

Blææææ..

For eksempel i dag.
Vet hvordan du har det. Klarer nesten ikke huske noe om dagene :(

Back
Topp