Hehe, alle har slike dager. Det er lovListen over ting som skal gjøres i dag er lang, men motivasjon, den klarer jeg ikke å finne.
Klarer ikke en gang å skravle i dag
Det som pleier å være så lett med dere hyggelige jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, alle har slike dager. Det er lovListen over ting som skal gjøres i dag er lang, men motivasjon, den klarer jeg ikke å finne.
Høres veldig kjekt ut! Gleder meg til å prøve det!Veldig! Min søster sa det var uaktuelt for hennes del fordi det hørtes ut som barnemishandling. Men det er det så absolutt ikke. Ang dykking så er det noe du kun gjør hvis babyen er klar for det. De blir ikke tvinget under vann. Det er et kurs der babyen venner seg til å trives i vann. Og min elsker å bade. Sist vi dro på badeland var han helt i ekstase når han så hvor vi var![]()
Kjenner til det med fravær av motivasjon.. må begynne å gjøre noe snart.. men er alene hele helgen uten planer, så har liksom ikke så mye press heller..Listen over ting som skal gjøres i dag er lang, men motivasjon, den klarer jeg ikke å finne.
Kos deg du også! Tror jeg utsetter handleturen til imorra for at jeg ikke skal kjøpe mer godis i kveld.. vurderer å prøve å få en oversikt over hva jeg mangler og handle inn det siste som MÅ være på plass.. fikk liberoklubben lapp odag også, så skal hente den imorra tenker jegOi, nå må jeg gjøre klar handlelisten og dra og hente i barnehagen! Da blir jeg ikke like aktiv på noen timer![]()
Kos dere jenter, ha en videre flott fredag!
Hehe, alle har slike dager. Det er lovVi er her når du er klar
![]()
Kjenner til det med fravær av motivasjon.. må begynne å gjøre noe snart.. men er alene hele helgen uten planer, så har liksom ikke så mye press heller..
Jeg skal på babysvømming. Men ikke før i sept. Men det blir nok kjektJa.. tror det både er babysang, babysvømming (dyrt da), aktiviteter på biblioteket kanskje... men siden dette er første vet jeg ikke om alt enda.. helsestasjonen har sikkert informasjon![]()
Jeg skal på babysvømming. Men ikke før i sept. Men det blir nok kjekt![]()
Jeg må se det litt an.Jeg skal på babysvømming. Men ikke før i sept. Men det blir nok kjekt![]()
Kan de ikke bade om de er født med HD?Jeg må se det litt an.
Dersom babyen ikke har hofteleddsdysplasi skal vi også en gang etter at babyen er blitt 6 uker
Kan de ikke bade om de er født med HD?
Høres nå litt voldsomt ut at de ikke skal få være uten en liten time i vannJeg spurte om det sist og legen sa nei, puten skal KUN av de få minuttene bleieskiftet tar.
Vet det ikke er alle som hører på det, og det eneste man egentlig risikerer er at babyen kanskje må ha puten litt lenger.
Det var det legen sa til meg sist, men som sagt, risikoen er ikke så stor dersom man skiter i den anbefalingen.Høres nå litt voldsomt ut at de ikke skal få være uten en liten time i vann![]()
Jeg skal i allefall på babysvømming uansettDet var det legen sa til meg sist, men som sagt, risikoen er ikke så stor dersom man skiter i den anbefalingen.
Og som du sier, det er ikke så lenge den er av
Hehe, det ble både sjokolade, is og potetgull på min handletur...Kos deg du også! Tror jeg utsetter handleturen til imorra for at jeg ikke skal kjøpe mer godis i kveld.. vurderer å prøve å få en oversikt over hva jeg mangler og handle inn det siste som MÅ være på plass.. fikk liberoklubben lapp odag også, så skal hente den imorra tenker jeg![]()
Spist 4hvetebollerDeilig å være i bassenget i dag
Og siden det var så mye snakk om berlinerboller i går, måtte jeg kjøpe noen da jeg var på butikken...4 stk har jeg spist nå...![]()
Blææææ..
Jeg glemmer så veldig mye om dagen.
Hodet mitt er en stor surr.
For eksempel i dag.
Brått kom jeg på, gutten, han er invitert i bursdag rett etter SFO.
Ringe mannen i siste liten, be han hente gutten litt tidligere, er skjorten hans ren, heldigvis, pakke inn en pakke, takk om lov vi bestandig har en 3-4 små esker lego stående klare til innpakning..
Og det er bare en av tingene..
Mat glemmes å tas ut av frysen, pålegg glemmes å settes inn i kjøleskapet, ting blir glemt kjøpt i butikken om jeg ikke har nøyaktig handleliste....
Vet hvordan du har det. Klarer nesten ikke huske noe om dageneBlææææ..
Jeg glemmer så veldig mye om dagen.
Hodet mitt er en stor surr.
For eksempel i dag.
Brått kom jeg på, gutten, han er invitert i bursdag rett etter SFO.
Ringe mannen i siste liten, be han hente gutten litt tidligere, er skjorten hans ren, heldigvis, pakke inn en pakke, takk om lov vi bestandig har en 3-4 små esker lego stående klare til innpakning..
Og det er bare en av tingene..
Mat glemmes å tas ut av frysen, pålegg glemmes å settes inn i kjøleskapet, ting blir glemt kjøpt i butikken om jeg ikke har nøyaktig handleliste....