Hehe.. rydd og kast ;-)Men hvor skal jeg ha dem hen???![]()
Enkleste er vel å få ryddet plass i kjelleren ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. rydd og kast ;-)Men hvor skal jeg ha dem hen???![]()
Enkleste er vel å få ryddet plass i kjelleren ja...
Kan ikke kaste stoffene mineHehe.. rydd og kast ;-)
Hehe.. nei, det er sant. Men sikkert no annet som kan kastes for å lage plass ;-)Kan ikke kaste stoffene mine![]()
Hehe.. nei, det er sant. Men sikkert no annet som kan kastes for å lage plass ;-)
Jeg og.. tenkte å starte i helga.. se om det er noe vi kan gi bort/selge.. alene hjemme, så nok av tid..Det er det sikkert...får gå løs på kjelleren. Har gruet meg til den i en evighet![]()
![]()
Jeg og.. tenkte å starte i helga.. se om det er noe vi kan gi bort/selge.. alene hjemme, så nok av tid..
Hehehe.. det er sånt jeg ikke har peil på..! Bare å legge ut på finn ;-)Der sa du noe ja. Har en tvbenk vi skal selge og vi...hm...
Skulle ønske jeg kunne få litt hjelp av mannen jeg, for han påstår han trenger de 10 posene han har med kabler! Jeg skjønner ikke hvorfor![]()
Hehehe.. det er sånt jeg ikke har peil på..! Bare å legge ut på finn ;-)
Det ser jeg.. min sambo er med på kasting iaf ;-)Men de irriterer meg, så nå forsvinner de ned ihvertfall!!!
Tvbenken skal jeg klare![]()
Det ser jeg.. min sambo er med på kasting iaf ;-)
Såpass! Glad jeg ikke har det problemet..!! Men min er så sliten etter jobb at han ikke får gjort det han har lovet da.. men vet at når vi først setter igang med oppussing, gir han alt..!!Min kan ikke kaste noe han
Har vel arvet fra sin fra den treigheta vel...garasjen til svigerfar har egentlig plass til 4 biler, men nå bare 2. Og slik tror jeg det har vært i 20 årkan jo hende de får bruk for det en dag...:/
Også har han visst en brannstige som skulle vært montert..for 15 år siden...![]()
Såpass! Glad jeg ikke har det problemet..!! Men min er så sliten etter jobb at han ikke får gjort det han har lovet da.. men vet at når vi først setter igang med oppussing, gir han alt..!!
Min er vel ikke gjerrig - jeg som jobber for å finne rimelige løsninger og tilbudOppussing er ikke noe problem om jeg drar igang. Men å kaste ting...det er faaarlig!!! Haha
Når det gjelder oppussing syns jeg ofte det er bedre at han ikke hjelper til så mye da, for han blir så sinne om han ikke får det til. Perfeksjonisme er ikke alltid lønnsomt!!! Hehe
Også er han vel litt gjerrig og, så han blir jo irritert om det koster for mye penger og. Men enkelte ting mååå gjøres![]()
Min er vel ikke gjerrig - jeg som jobber for å finne rimelige løsninger og tilbudog han er perfeksjonist, men får det jo til på en god måte.. bare jeg som er litt utålmodig og han som bruker mye tid på å tenke..
Her er oppussingen totalrenovering, så der er han flinkere enn meg med grunnarbeidet.. og så må vi ofte være to.. f.eks gipsplater i taket og holde og sage osv.. men vi gleder oss nok begge litt til å komme igang..
Hehehe.. skjønner.. bra man kan gjøre litt begge to da!Joda, noen ting må man jo være to tilvi pusset opp et rom der vi bodde før, kjelleren til svigerfar, og det endte tilslutt med at jeg fikset veggplatene selv. Er litt perfeksjonist jeg og, og ting skal være planlagt, men man må vite hvor man skal stoppe. Hvis ikke blir det feil andre veien
![]()
Hehehe.. skjønner.. bra man kan gjøre litt begge to da!![]()
:-D bare si det at du skal rydde - er det noe han ABSOLUTT MÅ HA eller kan du ta avgjørelsene.. evnt holde av det du er usikker på og si at du gjerne vil kaste det, men at du ville skjekke med han førstBare han kan si ja til at jeg kaster ting så skal jeg rydde jeg dahehe
:-D bare si det at du skal rydde - er det noe han ABSOLUTT MÅ HA eller kan du ta avgjørelsene.. evnt holde av det du er usikker på og si at du gjerne vil kaste det, men at du ville skjekke med han først
Da gir du han en frist.. det han ikke har gått igjennom innen et par dager blir kastet ;-)Den siste har jeg prøvd, også sier han at han skal gå gjennom og kaste, men det skjer ikke...haha