Hahaha, du liker jenter og?Er hu brukbar da? Haha![]()
Hun er veldig brukbar, men godt gift og 2 barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, du liker jenter og?Er hu brukbar da? Haha![]()
Hahaha, du liker jenter og?Dobbelt så mye å velge i da
![]()
Hun er veldig brukbar, men godt gift og 2 barn![]()
Uff nå meg jeg dra å kjøpe matHaha ja. Måtte visst det!!De var drit god
![]()
Ja, ikke santJa dobbelt så mye og velge i og dobbelt så mye moro haha
Søren og, da var ikke hu mulig heller hehe![]()
Ja, ikke sant![]()
Var ikke lett å tilby den noen da nei![]()
Hehe, jaHmm jaja du får gi beskjed om du skulle finne en snill kar eller noe te meg dajeg kan sikkert flytte på meg og har jo faktisk både familie og venner der borte og frøkna er stor nok til å ta flyet hit når hun skal til sin far
![]()
Hehe, jaSkal si i fra om det dukker opp noen
Hva er kravene til han
?
Han må være snill, forsørge seg selv, like barn. Det er de viktigste kravene og jeg har fått beskjed om at jeg er kravstor med disse 3 kravene![]()
Haha, må da kreve såpass tenker jegSyns ikke du er kravstor
Har en kompis som oppfyller det da...Men han har vel andre neg. sider kanskjeEneste kompisen til mannen som er singel...
Ja jeg tenker at såpass burde jeg kunne kreve av en mannhehe ja vi alle har vel våre negative sider da det ikke finnes et menneske som er perfekt hehe men de kan vel ikke være så ille de negative sidene da
? Haha
Jaaa, selvsagt har vi det...Jeg har flere![]()
Neida, morsom og grei kar. Veldig snill. Men skulle ikke tro han var så gammel som han var, lever liksom livet med drikke og festning endaAlder du vil ha da
?
Gjorde detHihi, kjøpe deg noe godt da![]()
Din tid kommer nok skal du seJa og en gang i blant hadde det hvert digg og gjort slike ting som jeg ikke pleier å kunne unne meg![]()
God formiddag til degHeisann og god morgen![]()
Takk for detLige måde![]()
Samme bruker jegOhh, så herlig.
Neglene mine ser jo ikke ut nå. Jeg som gikk fast 1 gang i mnd a gitt! Jaja, sparer mye peng. Brukte 1000-1500 i mnd på det![]()
Alt velHeihei jenter![]()
Bra hos dere??![]()
Her har vi bakt i morges![]()
Artig å lese bloggen din, snuppa
Din tid kommer nok skal du se![]()
Håper denne perioden går fort over daJa det gjør nok det, men nå er det bare en periode hvor det er ekstra trangt. Så vet det blir bedre![]()
Håper denne perioden går fort over da
Kjipt å ha det sånn!
Det har du fortjent daDet håper jeg ogOg når jeg får litt penger til overs så skal jeg unne meg ett eller annet det er sikkert og vist
![]()
Det har du fortjent da
Hva står øverst på lista??