Skravletråd :)

Ja, ikke sant:D;)
Var ikke lett å tilby den noen da nei:P

Hmm jaja du får gi beskjed om du skulle finne en snill kar eller noe te meg da :P jeg kan sikkert flytte på meg og har jo faktisk både familie og venner der borte og frøkna er stor nok til å ta flyet hit når hun skal til sin far :P

Hmm jaja du får gi beskjed om du skulle finne en snill kar eller noe te meg da :p jeg kan sikkert flytte på meg og har jo faktisk både familie og venner der borte og frøkna er stor nok til å ta flyet hit når hun skal til sin far :p
Hehe, ja:D Skal si i fra om det dukker opp noen;) Hva er kravene til han:P?

Han må være snill, forsørge seg selv, like barn. Det er de viktigste kravene og jeg har fått beskjed om at jeg er kravstor med disse 3 kravene :p

Haha, må da kreve såpass tenker jeg:) Syns ikke du er kravstor:P
Har en kompis som oppfyller det da...Men han har vel andre neg. sider kanskje:P Eneste kompisen til mannen som er singel...

Haha, må da kreve såpass tenker jeg:) Syns ikke du er kravstor:P
Har en kompis som oppfyller det da...Men han har vel andre neg. sider kanskje:P Eneste kompisen til mannen som er singel...

Ja jeg tenker at såpass burde jeg kunne kreve av en mann :P hehe ja vi alle har vel våre negative sider da det ikke finnes et menneske som er perfekt hehe men de kan vel ikke være så ille de negative sidene da :P ? Haha

Ja jeg tenker at såpass burde jeg kunne kreve av en mann :p hehe ja vi alle har vel våre negative sider da det ikke finnes et menneske som er perfekt hehe men de kan vel ikke være så ille de negative sidene da :p ? Haha

Jaaa, selvsagt har vi det...Jeg har flere:P

Neida, morsom og grei kar. Veldig snill. Men skulle ikke tro han var så gammel som han var, lever liksom livet med drikke og festning enda:P Alder du vil ha da:P?

Jaaa, selvsagt har vi det...Jeg har flere:P

Neida, morsom og grei kar. Veldig snill. Men skulle ikke tro han var så gammel som han var, lever liksom livet med drikke og festning enda:P Alder du vil ha da:P?

Han er der ja :P Jeg foretrekker at de er eldre enn meg så 30-40 gjør meg ingen ting ;) men jeg flyr lite på fest og slikt selv om en fest en gang i blant kan være gøy hehe

Ja og en gang i blant hadde det hvert digg og gjort slike ting som jeg ikke pleier å kunne unne meg :)
Din tid kommer nok skal du se;)
Heisann og god morgen :)
God formiddag til deg:D
Takk for det:D
Ohh, så herlig.
Neglene mine ser jo ikke ut nå. Jeg som gikk fast 1 gang i mnd a gitt! Jaja, sparer mye peng. Brukte 1000-1500 i mnd på det:):P
Samme bruker jeg:P blir jo avhengig?!

Back
Topp