Får se - må ut en tur med bikkja i snøværet.. vet ikke hvor langt jeg skal gå enda... ellers kanskje litt rydding i kjellern..Viktig å få med seg detuff det er plagsomt ! Nei ingen planer i dag, er litt sliten Så skal nok bare være hjemme
du da ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får se - må ut en tur med bikkja i snøværet.. vet ikke hvor langt jeg skal gå enda... ellers kanskje litt rydding i kjellern..Viktig å få med seg detuff det er plagsomt ! Nei ingen planer i dag, er litt sliten Så skal nok bare være hjemme
du da ?
Det er kjektFår se - må ut en tur med bikkja i snøværet.. vet ikke hvor langt jeg skal gå enda... ellers kanskje litt rydding i kjellern..
Glad jeg slipper å dra på butikken idag...!Det er kjektjeg skal vaske de bretta til komfyren da, og på butikken å kjøpe frokost
![]()
Jobber litt redusert på onsdager, og resten av timene tar jeg som hjemmekontor.
Skal jobbe litt senere i dag...
Jeg kommer meg ikke i butikken, jeg.Glad jeg slipper å dra på butikken idag...!
Håper jeg også. Har stått i ett stel nå. Er svett og kvalm nå... æsj dårlig på å belaste kroppen litt.Håper dagen går fort da, så du får slappet av litt i ettermiddag
Kosedag er deilig![]()
Vi har 2 biler, så den biten går greit.. men av en eller annen grunn får jeg alltid vondt i bekkenet etterpå..Jeg kommer meg ikke i butikken, jeg.
1,5 km bratt nedoverbakke til
1,5 km bratt oppoverbakke hjem
Mannen har bilen
Bekkenet mitt tåler ikke bussen som bare går en gang i timen
Jeg hakke noe valgGlad jeg slipper å dra på butikken idag...!
Håper jeg også. Har stått i ett stel nå. Er svett og kvalm nå... æsj dårlig på å belaste kroppen litt.
UffJeg kommer meg ikke i butikken, jeg.
1,5 km bratt nedoverbakke til
1,5 km bratt oppoverbakke hjem
Mannen har bilen
Bekkenet mitt tåler ikke bussen som bare går en gang i timen
Vi har 2 biler, så den biten går greit.. men av en eller annen grunn får jeg alltid vondt i bekkenet etterpå..
Ikke stått opp ennåGod morgen! Hva gjør du idag da?
Der var jeg igår. Endte med å spise et eple til frokost, en kjekspakke til lunsj før det ble middag etter handling..Jeg hakke noe valg![]()
Jeg ligger i senga og ser fødeavdelingen vertfallIkke stått opp ennåhva med deg?
Fødeavdelingen på tv.. sitter i morgenkåpaIkke stått opp ennåhva med deg?
Vi snakker om å kjøpe oss en til nå som permisjonen kommer.Vi har 2 biler, så den biten går greit.. men av en eller annen grunn får jeg alltid vondt i bekkenet etterpå..
Haha.. ja, klar beskjedBekkenet sier at det ikke har lyst til å handlehehe
Hehe ja jeg er på godteri nå liksomDer var jeg igår. Endte med å spise et eple til frokost, en kjekspakke til lunsj før det ble middag etter handling..
Jepp.. veldig kjekt, men samtidig dyrt...Vi snakker om å kjøpe oss en til nå som permisjonen kommer.
Vi får se hva som skjer
Off.. nei.. det er et ork ;-)Hehe ja jeg er på godteri nå liksomhar virkelig ikke noe å spise her
![]()