»»IKM uke 10««

På jobb igår fikk jeg spørsmål om jeg ikke skulle ha barn snart. Jeg har heldigvis vent meg til å få det spørsmålet av og til, men kjenner at jeg også blir irritert. Som om det bare er å trykke på en knapp så er man gravid?!
Jeg får hele tiden spørsmål om jeg er gravid.. :p det er slitsomt! Er jeg litt svimmel, så spør dem. Er jeg litt trett og sliten så spør dem. Er jeg litt tissatrengt så spør dem. Det er liksom ikke måte på! :p

Nytt testesett fra billige-tester bestillt :)
Blir nok ikke prøving denne mnd, men får sjekket om syklusen tuller denne mnd også :)
Så da kan du stryke meg fra uke 10 :)

Nytt testesett fra billige-tester bestillt :)
Blir nok ikke prøving denne mnd, men får sjekket om syklusen tuller denne mnd også :)
Så da kan du stryke meg fra uke 10 :)
Kan jeg ikke la deg stå litt til sånn i tilfelle da ?:D Heier på deg <3

Da har endelig tr reist, og jeg venter på el :) måtte det bare klaffe denne gangen sånn at jeg ikke får bruk for timen jeg har fått i april i forbindelse med utredning.

Da har endelig tr reist, og jeg venter på el :) måtte det bare klaffe denne gangen sånn at jeg ikke får bruk for timen jeg har fått i april i forbindelse med utredning.

Krysser fingrene!! <3

Hva slags tegn? :) lurer fordi jeg selv ikke har hatt noen tegn på el de siste 12 mnd
Stikker og de klassiske akutt krampene som forsvinner like fort :) begynner i det små også blir det mer intenst og kjennes ekstremt godt på selve EL dagen og når smertene er borte er jeg som regel dpo :)

Stikker og de klassiske akutt krampene som forsvinner like fort :) begynner i det små også blir det mer intenst og kjennes ekstremt godt på selve EL dagen og når smertene er borte er jeg som regel dpo :)

Jeg kjenner det også :) Det begynte igår med stikkinger og økt utflod. På EL-dagen vet jeg at det vil være veldig kraftige stikkinger før det blir helt borte. Kroppen min er som ei klokke, er det samme hver måned nå etter at syklusen stabiliserte seg etter pilleslutt.

Jeg kjenner det også :) Det begynte igår med stikkinger og økt utflod. På EL-dagen vet jeg at det vil være veldig kraftige stikkinger før det blir helt borte. Kroppen min er som ei klokke, er det samme hver måned nå etter at syklusen stabiliserte seg etter pilleslutt.
Du er heldig som har stabil syklus.. Og dere slipper nesten å teste ette el hvis dere vet når den kommer! :) jeg kjenner ingen ting, utenom ømme bryster... :p

Meh.. skal det bli noe barn her i gården tror jeg at vi må endre strategi. Legen min sa det var viktig å bare leve som normalt, men både jeg og sambo jobber, trener og har hobbyer og møter venner og nå har vi ikke lagt oss samtidig på flere dager :p Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøre "annenhver dag"-metoden denne måneden, men har ikke gått helt slik foreløpig.

Skal prøve å kjenne etter de tegnene de kommende dagene, men tviler på at jeg har sånne stikninger/kamper. For det går ikke an å overse det liksom? :p *vilhategnpåel*

Back
Topp