LykkeligPrøver
Forelsket i forumet
Takk, det håper vi også. Håper det endelig er din tur ogsåDu er medHåper dette er pp'en din
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det håper vi også. Håper det endelig er din tur ogsåDu er medHåper dette er pp'en din
![]()
Jeg får hele tiden spørsmål om jeg er gravid..På jobb igår fikk jeg spørsmål om jeg ikke skulle ha barn snart. Jeg har heldigvis vent meg til å få det spørsmålet av og til, men kjenner at jeg også blir irritert. Som om det bare er å trykke på en knapp så er man gravid?!
Det hadde ikke gjort noeTakk, det håper vi også. Håper det endelig er din tur også![]()
Satser på detDa har tanta reist! Håper hu kommer igjen i 2016![]()
Kan jeg ikke la deg stå litt til sånn i tilfelle da ?Nytt testesett fra billige-tester bestillt
Blir nok ikke prøving denne mnd, men får sjekket om syklusen tuller denne mnd også
Så da kan du stryke meg fra uke 10![]()
Da har endelig tr reist, og jeg venter på elmåtte det bare klaffe denne gangen sånn at jeg ikke får bruk for timen jeg har fått i april i forbindelse med utredning.
Da næmer EL seg og de første tegnene dukker opp![]()
Kan jeg ikke la deg stå litt til sånn i tilfelle da ?Heier på deg <3
Det liker vi å høreDu er så god <3
Klart du kankommer uansett til å snike masse siden jeg har vært sammen med noen av dere i uke 6
![]()
Stikker og de klassiske akutt krampene som forsvinner like fortHva slags tegn?lurer fordi jeg selv ikke har hatt noen tegn på el de siste 12 mnd
Stikker og de klassiske akutt krampene som forsvinner like fortbegynner i det små også blir det mer intenst og kjennes ekstremt godt på selve EL dagen og når smertene er borte er jeg som regel dpo
![]()
Du er heldig som har stabil syklus.. Og dere slipper nesten å teste ette el hvis dere vet når den kommer!Jeg kjenner det ogsåDet begynte igår med stikkinger og økt utflod. På EL-dagen vet jeg at det vil være veldig kraftige stikkinger før det blir helt borte. Kroppen min er som ei klokke, er det samme hver måned nå etter at syklusen stabiliserte seg etter pilleslutt.
Stikker og de klassiske akutt krampene som forsvinner like fortbegynner i det små også blir det mer intenst og kjennes ekstremt godt på selve EL dagen og når smertene er borte er jeg som regel dpo
![]()