Peppercat
Gift med forumet
Tviler litt på at vi hadde feiret den noe særlig selv om mannen ikke hadde hatt bursdag.Ingen planer, tviler på at vi gjør noe spesielt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler litt på at vi hadde feiret den noe særlig selv om mannen ikke hadde hatt bursdag.Ingen planer, tviler på at vi gjør noe spesielt..
Oppdatering fra meg,291 mail i innboksFår håpe det ikke tar alt for lang tid.
Neste oppdatering er om ca 45 minutter
Man roer seg mer da man ser deSkjønner deg godt, må innom å se når jenta mi er syk og![]()
Hvor mange har du??Ja det syns jeg du skal![]()
Helt klartMan roer seg mer da man ser de![]()
Har 4 men skulle gjerne hatt flere og størreHvor mange har du??
Mannen drar snart på fotballtrening, så da blir vel jeg liggende på sofaen og kjenne etter bevegelseHva skal dere finne på i kveld da??
Ja da er det lurt å være inn å sjekke littHar ikke noen baby call så derfor går jeg inn å sjekker
Lurer på om man noen gang egentlig blir fornøy hvis man først er begynt.Har 4 men skulle gjerne hatt flere og større
Ja syns det, selvom han ligger i naborommet så vil jeg sjekke han av og tilJa da er det lurt å være inn å sjekke litt
Vi skal se fifty shadesHva skal dere se?
Ikke begynt å kjenne noe eller??Mannen drar snart på fotballtrening, så da blir vel jeg liggende på sofaen og kjenne etter bevegelse![]()
Den skal jeg se på fredag. Gleder meg. Den bør bare være bra.Vi skal se fifty shades
Man blir bitt av bassillenLurer på om man noen gang egentlig blir fornøy hvis man først er begynt.
Slik er jeg ogsåJa syns det, selvom han ligger i naborommet så vil jeg sjekke han av og til
Min søster er akkurat på samme måte, så meg og henne en kveld med vin, da går det i tatoverings planer.Man blir bitt av bassillen
Søstra mi er ikke sånn men har noen venninnerMin søster er akkurat på samme måte, så meg og henne en kveld med vin, da går det i tatoverings planer.
Har en venninne som har en og ikke skal ha flere. Tror det er eneste jeg har truffet som bare skal ha en.Søstra mi er ikke sånn men har noen venninner