ALN89
Forumet er livet
Jo, men i forhold til vår økonomiKan man ikke det med tre![]()
Visste du ikke at det står et skilt før inngangen til flyplassene? Kun tobarnsfamilier tillat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men i forhold til vår økonomiKan man ikke det med tre![]()
som sakt. kommer jo an hva man har råd og kapasitet til .Kan man ikke det med tre![]()
Æsj håper ikke det er derfor jeg har begyntJepp, men det klør av andre grunner også.
trenger ikke være strekk merker som klør.. Hallo.. jeg har jo klødd siden uke 11... har ikke ett strekkmerke..Æsj håper ikke det er derfor jeg har begynt![]()
Jo mener jeg har sett noe sånt. Jaja forseint nåJo, men i forhold til vår økonomi
Visste du ikke at det står et skilt før inngangen til flyplassene? Kun tobarnsfamilier tillat!ser i ettertid at jeg kunne spesifisert bedre
![]()
Klør masse jeg og og ikke et eneste nytt strekkmerkeÆsj håper ikke det er derfor jeg har begynt![]()
HahaJo mener jeg har sett noe sånt. Jaja forseint nå![]()
Vi har valgt å ta oss råd til tre barn og heller spare på andre tingHaha
Hadde vi tjent mye mer så hadde det nok vært aktuelt![]()
Her helt enig.Vi har valgt å ta oss råd til tre barn og heller spare på andre tingsynes det er so viktig at folk gjør det som er rett for de
Ja, helt klartVi har valgt å ta oss råd til tre barn og heller spare på andre tingsynes det er so viktig at folk gjør det som er rett for de
Nei men håper ikke det er det da !trenger ikke være strekk merker som klør.. Hallo.. jeg har jo klødd siden uke 11... har ikke ett strekkmerke..
Det klør firdi huden strekker seg jamen ikke nødvendigvis strekkmerker..
Jeg ogsåsitter her å lurer på om jeg skal finne senga jeg altså![]()
paranoiafrøkenNei men håper ikke det er det da !![]()
Vil ikke ha !paranoiafrøkenhahahahahaha
du sitter I senga da!!!Jeg også![]()

Jeg ligger i senga nå, gjøre noen siste ting før jeg skal sovesitter her å lurer på om jeg skal finne senga jeg altså![]()
Har lagt meg jeg ogsåJeg ligger i senga nå, gjøre noen siste ting før jeg skal sove![]()
JuppHar lagt meg jeg ogsåvar i grunn deilig å legge seg med.