Felles skravle 2015

Hun høres veldig ut som min jente. Hun er så sta at vi bare kan ta goder fra henne og det er helt greit. Er en kamp hver kveld. De sover oppe og jeg sliter med å gå opp, så derfor blir det han som tar det nå. Men vi må finne en løsning, for hun kan ikke styre på sånn som dette lengre.
Huff, hva har vi produsert? :p

Vi har begynt å bli strengere nå, hvis ikke blir det ikke noe bedre..

Nå er jeg i tillegg sykemeldt så har både hentet og levert. Og i tillegg var det kun jeg som var hjemme med henne den uka hun var syk.. Så ikke så rart egentlig.. Hun merker jo at jeg ikke er i form heller.. Bedrer seg nok snart :)
vet hvordan du har det.
Var en periode jeg jobbet veldig lite. Da var det bare meg og Vesla som var hjemme i hennes våkene tilstand stort sett..
Så da var det sjeldent hun så pappa.. Merket veldig godt forskjell på henne når pappa endelig hadde litt bedre tid hjemme med henne ;)

Oh joy! Ho liknar på mor si har eg høyrt (er kun gubben si).

Men mamma seier at ho synes synd i meg om mine jenter blir lik mor si :P Eg var sååå pappa jente heilt til eg var rundt 22 år...

Det er klart! men det er veldig lite som egentlig kan måle seg med ny kvernet kaffe ;)
Jeg (eller rettere sagt vi) er litt luksus dyr når det kommer til mat, og er egentlig ikke spesielt bedre når det kommer til kaffe.
Har en del forskjellig å velge mellom av den virkelige gode typen :)
Men som du sier, må være nykvernet

Nei det kan du si. Verden må passe seg når disse kommer ut og skal finne sin plass. Vi må virkelig steppe opp. Men du vet, pedagog barna er verst :-)
Jeg bør egentlig forberede meg på tenårene, hun blir bok en håndfull...

Ja, de sier så :p og her er vi begge utdannet pedagoger :p

Jeg (eller rettere sagt vi) er litt luksus dyr når det kommer til mat, og er egentlig ikke spesielt bedre når det kommer til kaffe.
Har en del forskjellig å velge mellom av den virkelige gode typen :)
Men som du sier, må være nykvernet
Jeg jobbet litt som barrista for noen år siden. Å da var vi på kaffekurs.. Har lært å sette pris på god kaffe etter det :P

Jeg jobbet litt som barrista for noen år siden. Å da var vi på kaffekurs.. Har lært å sette pris på god kaffe etter det :p
Har ikke vært på kust, men har fått opplæring i hvordan man skal håndtere disse store maskinene da jeg i mine yngre dager var ganske aktiv i en studentforening som hadde en slik en og solgte kaffe i sin cafe..

Familien sosial... En sitter å ser på serie på tven og den andre ser på en annen serie på pcen :p

Back
Topp