Ebay - handletips

sulla_meg_litt

Blir kjent med forumet
Merker at det plutselig bør gøy å handle på ebay nå når jeg vet kjønnet på lille nurkus i magen. Kanskje vi kan dele tips med hverandre her, hvis det er flere som er på ebay-kjøret? ;)

Jeg søker etter litt av hvert, men finner ikke stort på ebay til baby syns jeg. ( gidder ikke å kjøpe der om det ikke er betydelig billigere enn her, minst 50%)

Tar imot tips her!

Ja :) Og om man bestiller, så er det bare sånn 20 - 30 kr i frakt :) Så da går det ann :)

Jeg har kjøpt tøybleier i bambus på ebay.co.uk, ellers har jeg også kjøpt gulpekluter.
Men det er klart at den dårlige kronekursen gjør at shopping fra utlandet ikke svarer seg like mye som før dessverre.
Bæretøy er også billig på ebay.

Jeg har kjøpt tøybleier i bambus på ebay.co.uk, ellers har jeg også kjøpt gulpekluter.
Men det er klart at den dårlige kronekursen gjør at shopping fra utlandet ikke svarer seg like mye som før dessverre.
Bæretøy er også billig på ebay.

Noe spesielt bæretøy derfra du har god erfaring med?

Noe spesielt bæretøy derfra du har god erfaring med?

Jeg kjøpte to meitai derfra forrige graviditet, og så nå at mobywrap (som jeg vil ha til nyfødt nå), er veldig rimelig der, men dessverre ikke akkurat den varianten med uv-beskyttelse som jeg har bestemt meg for. Men generelt er alle slike stoff-bæretøy billigere der :)

På det jeg har kjøpt har kvaliteten hvert bra og str ganske normale :D

Unnskyld, jeg quotet visst feil innlegg :p

Følger denne! Handler veldig mye på ebay :-D

Hva er ditt beste kjøp? :) :D
Vet du, jeg handler egentlig mest til hjemmet :) pynteting! Også har jeg fått en enorm interesse for baking, så har handlet en del baketing. Ellers så har jeg handlet en del ting til sønnen på 15 mnd, ikke noe til babyen enda..
Til storebror kjøpte jeg: http://www.ebay.com/itm/New-Cute-Ba...t=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item54183b8ea7

De er de kuleste skoa jeg har kjøpt :D han fikk i gul.
Tenkte å kjøpe meg ammepute egentlig.. Og bleieposer, de er mye billigere på ebay :)

Har du no tips??

Back
Topp