Ebay - handletips

Jeg fikk ammeinnlegg i bambus i dag. Tror jeg har linket til dem før i tråden? Myke og gode virker det som.
9f57deafd82204db42419b4935da5f59

Kan smokkedelen tas av bamsen for rengjøring? Og er det mulig å kjøpe ekstra smokker?

Og hvordan er det mtp å ha kosedyr så langt oppi nesa på små barn? Bør kanskje ikke brukes helt i begynnelsen?

Last edited:
Kan smokkedelen tas av bamsen for rengjøring? Og er det mulig å kjøpe ekstra smokker?

Og hvordan er det mtp å ha kosedyr så langt oppi nesa på små barn? Bør kanskje ikke brukes helt i begynnelsen?

De henger fast- og fordi de dermed ikke kan kokes så lett (kan dyppes ned i en kjele, men litt tungvint), så synes jeg det er enklere med mindre og vanlige smokker helt i starten.

Nei.. Men jeg greide enkelt å koke smokken likevel.. Vaske den, koke opp vann, ha smokken oppi og legge et lokk på mens mesteparten av bamsen henger utenpå og koke videre i 5 min ;)

Vi brukte den fra 2-3 mnd.. Jenta tok ikke smokk før den.. Man kan forresten kjøpe løse smokker som er lik.. Men de får man ikke på
Bamsen med mindre man syr de på selv ;) hadde både bamse og løse smokker ;)

Drar opp denne igjen jeg. Noen som har kjøpt noe bra?

Back
Topp