Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wubbanubb ?!Må kjøpe meg wubbanub! Eneste som minste ville ha i starten
Googlet det - herregud så søteEr en type smokk barefestet til en bamse
![]()
Ja! Og de var de eneste jenta mi tok som liten.. Var desperat etter å slippe å være smokk hele kveldene!Googlet det - herregud så søte![]()
Må kjøpe meg wubbanub! Eneste som minste ville ha i starten
Kan smokkedelen tas av bamsen for rengjøring? Og er det mulig å kjøpe ekstra smokker?
Og hvordan er det mtp å ha kosedyr så langt oppi nesa på små barn? Bør kanskje ikke brukes helt i begynnelsen?
Kan du sende link?Jeg fikk ammeinnlegg i bambus i dag. Tror jeg har linket til dem før i tråden? Myke og gode virker det som.
![]()
Kan smokkedelen tas av bamsen for rengjøring? Og er det mulig å kjøpe ekstra smokker?
Og hvordan er det mtp å ha kosedyr så langt oppi nesa på små barn? Bør kanskje ikke brukes helt i begynnelsen?
Kan du sende link?
Noen som har bestilt ammebher på ebay?
Her er link til ammeinnlegg i bambus. Det fantes billigere typer, men jeg ville ha vanntett bakside og turte ikke kjøpe fra kina![]()