Skravletråd :)

Mener på sist diskusjon at det ble sagt noe om at en bruker ikke bør ha flere innlegg etter hverandre. Altså la en annen bruker skrive før du skriver igjen.
Ja, men ble godkjent med vanlige samtaler også med innhold ;-)
Dette da fordi man kanskje har 10 min alene man vil bruke her, og da svarer man jo på samtalene sine, blir feil å vente på at noen skal skrive innlegg hvis alle andre inne her spiser middag for eksempel ;-)

Dette da fordi man kanskje har 10 min alene man vil bruke her, og da svarer man jo på samtalene sine, blir feil å vente på at noen skal skrive innlegg hvis alle andre inne her spiser middag for eksempel ;-)
Det er sant. Var vel godkjent med ordentlig innhold. Men flere svar som svarer på akkurat det samme eller ting som "ja, ok, det er flott" var spam. :)

Men om man vet man skal svare ti stk etter hverandre kan man da bare multiqoute vel?

Det er vel muiligens litt forskjell på hva man mener er greit innhold da. Er vel der det spriker litt i meningene. Ble vel snakket noe om det forrige måned, ble det ikke det da?

Det er sant. Var vel godkjent med ordentlig innhold. Men flere svar som svarer på akkurat det samme eller ting som "ja, ok, det er flott" var spam. :)
Ja nettopp ;-)

Og kan virke som om noen som har fått advarsler nå har skrevet mer innhold så da er det ikke rart det også blir stille her dessverre, for da endres jo reglene hele tiden!

Men om man vet man skal svare ti stk etter hverandre kan man da bare multiqoute vel?
Ja det kan man,

Men i mitt hode så blir det da slike ting som omhandler det samme, slik som hvis flere spør om middagsplaner, eller flere gratulerer noe. Altså samme står til flere ;-)

Det er vel muiligens litt forskjell på hva man mener er greit innhold da. Er vel der det spriker litt i meningene. Ble vel snakket noe om det forrige måned, ble det ikke det da?
Som nå skulle jeg ha multiquotet men dumme meg er ikke helt flink på det når jeg driver med flere ting samtidig :-(

Tror det var i desember det ble diskutert, ihvertfall ikke lenge siden.
Og kan nok hende det spriker i at folk har forskjellig meninger om hva som er innhold ja.

Ja nettopp ;-)

Og kan virke som om noen som har fått advarsler nå har skrevet mer innhold så da er det ikke rart det også blir stille her dessverre, for da endres jo reglene hele tiden!
Jo, men nå vet vel ikke vi om noen har fått advarsler eller om det bare var den generelle informasjonen om reglene som Tamara la ut tidligere? :)

Jo, men nå vet vel ikke vi om noen har fått advarsler eller om det bare var den generelle informasjonen om reglene som Tamara la ut tidligere? :)
Jo noen har fått advarsel!
Hvem er ikke så nøye men vet at noen har det ;-) så hadde det hvert en påminnelse så er jo det en ting, men når man ikke forstår hvordan en person som har samtaler med mange får advarsel fordi hun svarer normalt på de samtalene, og andre også, vel ja mister piffen :-(

Er ikke alle som kan sitte her og med ganske mange forskjellige her inne noen ganger kan det føles sånn ut, og det ble avklart sist at så lenge det var innhold i en vanlig samtale gikk det greit men man skulle bruke multiquote når man skulle svare det samme eller nesten det samme til flere lignende innlegg ;-)

Derfor reagerer jeg.
Ah, kjenner det er vanskelig å forklare hva jeg mener nå skriftlig;) men når man skriver en "ubetydelig" men ulik setning på feks 5 ulike innlegg etterhverandre, så blir det for meg spam selvom det er såkalt innhold i svaret. Vet ikke om det er forståelig? Får jeg frem poenget? Synes det er noe dritt innimellom å forklare skriftlig ;)

Har kjøpt Coco pops, nå skal jeg kose meg :D
Nyt dem ;-)
Jeg har sjokolade i skapet som skriker men må vente til imorgen! :-o
Mannen tester ut glutenfri mat og syns det hadde hvert slemt å spise slike ting foran han da :-P

Hvem er ikke så nøye men vet at noen har det ;-) så hadde det hvert en påminnelse så er jo det en ting, men når man ikke forstår hvordan en person som har samtaler med mange får advarsel fordi hun svarer normalt på de samtalene, og andre også, vel ja mister piffen :-(
Vet ikke hvem det gjelder eller hvilke innlegg det gjelder så da kan jeg ikke uttale meg om det. Det får vel bare bli mellom dem og moderator tenker jeg. Diskusjonene om dette blir jo tatt opp flere ganger med likt svar så vi får vel bare gjøre vårt beste å overholde det og heller diskutere privat med moderator om noe ikke stemmer :)

Ah, kjenner det er vanskelig å forklare hva jeg mener nå skriftlig;) men når man skriver en "ubetydelig" men ulik setning på feks 5 ulike innlegg etterhverandre, så blir det for meg spam selvom det er såkalt innhold i svaret. Vet ikke om det er forståelig? Får jeg frem poenget? Synes det er noe dritt innimellom å forklare skriftlig ;)
Men noen ganger kan noe som virker ubetydelig være en avsluttende greie på en samtale ;-)

Skjønner hva du mener altså, men selvsagt er det 5 stk rett etter hverandre så blir det å kanskje gå over en grense, da må man jo finne ut hva dem faktisk snakker om.

Da får de ta det opp med moderator, og ikke påvirke stemningen for alle oss andre her inne ;) det skal vel mer enn 1 advarsel til for å bli "kastet ut", så om vedkommende ikke har advarsler fra før så er de jo trygge....

Back
Topp