Ja, har skjønt detHar vel gått noen advarsler om at flere her tydeligvis driver med spam så er nok flere som har mistet lysten til å skravle :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har skjønt detHar vel gått noen advarsler om at flere her tydeligvis driver med spam så er nok flere som har mistet lysten til å skravle :-(
Tamara skrev et innlegg her tidligere i dag om reglene som viste bra hvor grensen går synes jegJa, har skjønt detKjedelig... Jeg lurer på hvor grensen går jeg?! Hva er skravling og hva er spam?
Prøver ihvertfall ;-)Ingen som blir skuffet over deg vel
Du er jo flittig som bare det!
Nei er noen dyre mnd i Norge nå ;-)Blir fort dyrt da jaNoe galt med vår også. Ryker så fælt av den enkelte ganger
Tror kanskje det er dieselpartikkelfilteret, men har ikke så god peiling på bil. Ikke har jeg budsjett til verksted denne måneden og neste heller
![]()
Bør jo ikke vente med det, meeen så var det de pengene da. Januar og mars er værste månedene synes jeg, og februar er midt-i-mellom måneden der det er rimelig stramtNei er noen dyre mnd i Norge nå ;-)
Men når det ryker veldig er det ikke et bra tegn da ;-)
Godt spørsmål! Trodde det var avklart her men blir usikker igjen!Ja, har skjønt detKjedelig... Jeg lurer på hvor grensen går jeg?! Hva er skravling og hva er spam?
Så flink du er :-DHva skjer jentersnart 1 time på sykkelen unnagjort
![]()
Byttet om kvelds og middag i dag så nettopp spist. Ellers trent litt og vært på butikken og tatt ukeshandelen. Nå skal jeg pakke inn morsdagsgaveHva skjer jentersnart 1 time på sykkelen unnagjort
![]()
Ja man vil helst spare penger i februar for div i mars igjen :-oBør jo ikke vente med det, meeen så var det de pengene da. Januar og mars er værste månedene synes jeg, og februar er midt-i-mellom måneden der det er rimelig stramt![]()
Tror ikke man må det. Men mange innlegg etter hverandre der det svares på nesten samme spørsmål regnes vel som spam. Når det er ulike samtaler tror jeg ikke man må multiquoteGodt spørsmål! Trodde det var avklart her men blir usikker igjen!
Nå burde man vist multiquote alt for å være sikker og da kan man ikke ha en normal samtale igjen
Vet kommunale avgifter kommer i mars. En av værstingene!Ja man vil helst spare penger i februar for div i mars igjen :-o
Og veiavgiften kommer vell da?Vet kommunale avgifter kommer i mars. En av værstingene!![]()
Er nok ikke det som menes, men at man ikke skal quote 5-6 innlegg etterhverandre. Det er jo det som kalles spam- at ett medlem pøser ut med mange svar etterhverandre. Man kan ha normale samtaler, men det blir ikke normalt om man må bla seg igjennom flere sider med svar fra 1 medlem....Godt spørsmål! Trodde det var avklart her men blir usikker igjen!
Nå burde man vist multiquote alt for å være sikker og da kan man ikke ha en normal samtale igjen
Ja det er sant. Den hadde jeg glemt avOg veiavgiften kommer vell da?
Har hvert noen diskusjoner om dette før, og da ville de egentlig det nemlig ;-)Tror ikke man må det. Men mange innlegg etter hverandre der det svares på nesten samme spørsmål regnes vel som spam. Når det er ulike samtaler tror jeg ikke man må multiquote![]()
De og årsavgift vel ;-)Vet kommunale avgifter kommer i mars. En av værstingene!![]()
Enig med deg i det, er jo akkurat det samme som ble diskutert forrige mnd og samme svarene da.Tamara skrev et innlegg her tidligere i dag om reglene som viste bra hvor grensen går synes jeg![]()
Mener på sist diskusjon at det ble sagt noe om at en bruker ikke bør ha flere innlegg etter hverandre. Altså la en annen bruker skrive før du skriver igjen.Har hvert noen diskusjoner om dette før, og da ville de egentlig det nemlig ;-)
Og jeg nekter for jeg skal kunne føre en normal samtale ;-)
Men men er jo ikke for å få innlegg men pga bedre system
Er ikke alle som kan sitte her og med ganske mange forskjellige her inne noen ganger kan det føles sånn ut, og det ble avklart sist at så lenge det var innhold i en vanlig samtale gikk det greit men man skulle bruke multiquote når man skulle svare det samme eller nesten det samme til flere lignende innlegg ;-)Er nok ikke det som menes, men at man ikke skal quote 5-6 innlegg etterhverandre. Det er jo det som kalles spam- at ett medlem pøser ut med mange svar etterhverandre. Man kan ha normale samtaler, men det blir ikke normalt om man må bla seg igjennom flere sider med svar fra 1 medlem....