☾ Skravletråd lag MÅNESKINN ☽

Krysser for at vi klarer oss!!
 
Ååh, så kjedelig at vi fikk på nok en smell :/ må sette inn høygiret neste uke! Da skal hvertfall jeg prøve å få flere poeng i utfordringen, for der gjør vi det jo ikke så verst totalt sett ;) må få til mer trening, men er såå vanskelig å komme seg ut av sofaen...
 
Ååh, så kjedelig at vi fikk på nok en smell :/ må sette inn høygiret neste uke! Da skal hvertfall jeg prøve å få flere poeng i utfordringen, for der gjør vi det jo ikke så verst totalt sett ;) må få til mer trening, men er såå vanskelig å komme seg ut av sofaen...
Me fekk i alle fall andreplass på utfordringa. Og det er ikkje verst:D men no har vi virkelig ikkkje råd til å miste fleire...
 
Så synd jeg røyk denne gangen!! Heier på dere fra sidelinjen, og på den positive siden trekker jeg dere ikke ned på utfordringsdelen lenger. Har ikke hatt tid til så mye trening som jeg har ønsket. Jeg kjemper med videre som wild card da! :) Lykke til alle sammen!
 
Så synd jeg røyk denne gangen!! Heier på dere fra sidelinjen, og på den positive siden trekker jeg dere ikke ned på utfordringsdelen lenger. Har ikke hatt tid til så mye trening som jeg har ønsket. Jeg kjemper med videre som wild card da! :) Lykke til alle sammen!
Veldig kjedelig å miste deg. Men heiar på deg i wildcard:D
 
Men hvordan blir dette regnet?
Deles total vektnedgang på antall på laget? For vi er jo færrest, så selvfølgelig går ikke vi mest ned i vekt totalt sett, med mindre en av oss dumper noe veldig.
 
Men hvordan blir dette regnet?
Deles total vektnedgang på antall på laget? For vi er jo færrest, så selvfølgelig går ikke vi mest ned i vekt totalt sett, med mindre en av oss dumper noe veldig.
Ut i fra hvor mange dere er på laget og hvilken vekt det utgjør :) Prosentvis nedgang fra vekt uke til uke. Vi fjerner de som faller ut selvfølgelig. Så burde ikke spille noen rolle om dere er 4 eller 12 ;) Når laget veier mindre får dere også større prosentfall.

Et lag som veier 800kg og mister 7kg har en nedgang på: 0,8750
Et lag som veier 600kg og mister 7kg har en nedgang på: 1,1667
 
Me fekk i alle fall andreplass på utfordringa. Og det er ikkje verst:D men no har vi virkelig ikkkje råd til å miste fleire...

Kanskje vi kan klare førsteplass i neste utfordring? ;)
Såå synd at jeg ikke klarer noen bonuser, men skal prøve å få bonus på trening denne gangen :p vann klarer jeg aldri, to liter hver dag er altfor mye for meg ;p
 
Kanskje vi kan klare førsteplass i neste utfordring? ;)
Såå synd at jeg ikke klarer noen bonuser, men skal prøve å få bonus på trening denne gangen :p vann klarer jeg aldri, to liter hver dag er altfor mye for meg ;p
Eg syns også at det er for mykje. Håpar det ikkje er ein del av neste utfordring!
 
Eg syns også at det er for mykje. Håpar det ikkje er ein del av neste utfordring!

Lurer på om jeg skal prøve å gå for bonus på snopen, men spørs om jeg klarer p holde meg unna imorgen :p
 
Lurer på om jeg skal prøve å gå for bonus på snopen, men spørs om jeg klarer p holde meg unna imorgen :p
Haha ja. Søndagen er hard!
Men så er vi nødt til å vinne, slik at vi kan få vekk den vanngreia. Syns eg i alle fall. Eg syns den er grusom:p
 
Haha ja. Søndagen er hard!
Men så er vi nødt til å vinne, slik at vi kan få vekk den vanngreia. Syns eg i alle fall. Eg syns den er grusom:p

Haha, ja, vinner vi så ryker vannet :p
 
Unnagjort 15 min trening allerede, må få til minst 5 min til sånn at jeg kanskje klarer bonus på trening denne uka :) bonus på frokost er iallefall så godt som spikra :p mens bonus på snop allerede er for sent ;p
 
Haha, ja, vinner vi så ryker vannet :p
Sukk! Og eg som drikker 1,5 l uten å tenke meg om ein gang... Lettaste delen av utfordringa! Eller, snop er kanskje lettare.

Men frukt og grønt må vi ha!

...og her driv vi og diskuterer som om vi liksom kjem til å vinne ein gong, haha!
 
Sukk! Og eg som drikker 1,5 l uten å tenke meg om ein gang... Lettaste delen av utfordringa! Eller, snop er kanskje lettare.

Men frukt og grønt må vi ha!

...og her driv vi og diskuterer som om vi liksom kjem til å vinne ein gong, haha!

Ja, men vi vinner jo denne uka ;)
 
Ja, men vi vinner jo denne uka ;)
Jaa! Vi var jo godt å veg forrige veke så kanskje denne gongen? Med så mange forskjellige delar av utfordringa er det jo mulig å samle maaange bonusar! Eg SKAL ha bonus både på frukost, vatn, snop og frukt/grønt.

Eg har laga ein stor tupperwarebolle med basic salat (kinakål, gulrot, blomkål, paprika, agurk) som eg kan bruke som lunsj eller tilbehør til middag og så kan eg tilsette det eg vil ha av ost, egg, tunfisk, pasta, osv.

Og så har eg kjøpt jordbær og blåbær og banan og druer så eg kan lage deilig fruktsalat - og kanskje ha på littegranne mager vaniljekesam (den er lov, sant? Færre kcal og meir protein enn yoghurt...). Det var faktisk sånn at det nesten var deilig å vite at det ikkje er lov med snop i dag, då kan eg heller begynne på at det GODE!
 
Hei jenter. Korleis er stemninga her? Me har jo mista ein del på laget, så me er ein del færre enn dei andre. Så då har me fått valget om me vil fortsette med dei me er, eller me vil fordele oss på dei andre laga. Så kva seier de? :)
 
Eg er her og eg tittar innom kvar dag. For meg er det litt sånn både og... Det hadde vore kjekt å fortsetje med dei vi har begynt med, samtidig som det kanskje og kunne vore kjekt å vere litt fleire... Kanskje det hadde blitt litt meir "guff i oss" då. Hmm.. Usikker.
 
Usikker jeg også.. Hvor mange er vi i forhold til de andre??
 
Samme for meg. Virker jo som det er litt mere plapper i de andre lagene, vi er litt mere stille :p
Hva skjer om det til slutt bare står igjen en på et lag? Blir det slått sammen etterhvert uansett?
 
Back
Topp