☾ Skravletråd lag MÅNESKINN ☽

Alle har levert vekt :D Berre 25 minutt igjen til dommen fell :p
 
Beklager jenter!! :(
Jeg har virkelig ikke hatt tid til å tenke på utfordringen denne uken. Jeg har prøvd å drikke mye vann, men usikker på hvor mye det ble. Har ikke trent noe før i dag, men det får jeg jo ikke noe for :p
Snopefri kunne jeg fått poeng for, men rakk ikke å legge inn :(
 
Beklager jenter!! :(
Jeg har virkelig ikke hatt tid til å tenke på utfordringen denne uken. Jeg har prøvd å drikke mye vann, men usikker på hvor mye det ble. Har ikke trent noe før i dag, men det får jeg jo ikke noe for :p
Snopefri kunne jeg fått poeng for, men rakk ikke å legge inn :(
Ingen problem:) me tek dei neste veke:D
 
Ånei:( du er dessverre ute:( og eg var jammen ikkje langt unna sjølv:(

Men håpar du framleis vil vere med på wildcard?
Ja det var dumt... :( Men kunne nesten ikke regne med annet når jeg ikke har prøvd :D
Skal prøve å huske wildcard neste uke!! :) lykke til alle videre alle sammen!! :D
 
Så synd vi tapte! Det var dumt. Vi får ta det igjen denne uken! Jeg skal gjøre det mye bedre denne uken og ha full fokus hele tiden! Lykke til i uke 2 alle sammen! :)
 
Då er utfordringa for veke 2 ute. Mange som er gira? :)
 
Likar frukt og grønt-delen! Veit erfaringsmessig at magen min fungerar bedre en normalt sånne veker. Då krysser eg av for salat på lunsjlista på jobb mandag-onsdag!
 
Likar frukt og grønt-delen! Veit erfaringsmessig at magen min fungerar bedre en normalt sånne veker. Då krysser eg av for salat på lunsjlista på jobb mandag-onsdag!
Ja, den er ganske fin den. Er allereie på 2/5 i dag, så får i alle fall ein grei start. Skal prøve å få bonus på frukt/grønt og vatn i alle fall. Og kanskje snop. Men trening alle fire dagane trur eg er litt optimistisk...
 
Ja, den er ganske fin den. Er allereie på 2/5 i dag, så får i alle fall ein grei start. Skal prøve å få bonus på frukt/grønt og vatn i alle fall. Og kanskje snop. Men trening alle fire dagane trur eg er litt optimistisk...
Same her. Skal klare frukt, vatn og snop men tvilar på at treninga går. Men viss det er nok til at eg går ned i vekt, så er det godt nok for meg... Og så trener eg det eg får til.
 
Same her. Skal klare frukt, vatn og snop men tvilar på at treninga går. Men viss det er nok til at eg går ned i vekt, så er det godt nok for meg... Og så trener eg det eg får til.
Eg også håper på det. Skal i alle fall ned denne veka. Gikk tross alt opp 100 gram på første veka. Og hadde det ikkje vore for at ei anna også gjorde det, så hadde jo eg gått ut av slankekrigen. Så eg må ha meir fokus no:)
 
Hvor mye er det som teller som 1/5 frukt/grønt?
 
Fått gått en liten skitur i dag... men kan ikke kalles trening hehe... vesla på 2,5 prøvde skia for første gang :) Hvis dere vil se så ligger det instagram :) linn_stranden :D Hun prøvde seg uten staver ,veldig flink altså.... hehe
 
Jeg klarer ikke holde søndagen helt snopfri.... det er heeeelt umulig haha... selv om det bare er en knupp.... :p håpløst....:shy:
 
Back
Topp