Hodet har festet seg

~lilleL~

Flørter med forumet
Etter kontroll hos jordmor idag i uke 36+3, fikk jeg vite at hodet er festet og magen har sunket. Utrolig herlig følelse - så nå kan han bare komme :Heartblue
Har hodet festet seg hos dere? :-)

Var festet på mandag når jeg var på kontroll, så han skal bare komme her også nå :D 2cm åpning og moden så går bare og håper at det skal skje noe snart!

Er festet ja. Har vært det siden uke 28, selv om det er nummer tre :) jm sier hun ligger helt klar til å komme ut, men jeg syns det er lenge å vente til termin enda.. ;)

Skal sjekkes på fredag! Gleder meg!!! Men i dag har det nesten kjentes ut som han lå på tverra inni der.. Der håper jeg virkelig ikke!!

Hodet er ikke festet her. Var på kontroll igår, er 36+4 idag. Men jordmor sa at han ligger så langt ned med hodet i bekkenet at visst hun hadde undersøkt meg der så kunne hun dytta han lengre opp :P så det er ikke farlig visst vannet går :)

spennende da :) mine 2 festet seg rundt uke 35, men de kom ikke før til termin likevel ;) denne gangen tror jeg kanskje ikke lille kommer til å feste seg, men han har lagt med hode ned i 4 uker nå :)

Her har hodet ligget nede ihvertfall siden uke 27. Er i uke 35 nå, men aner ikke om om hodet er festet.
Skal på kontroll om ei uke hos legen, så vi før høre da :)

Her har han ligget med hodet ned siden uke 26, (uke 35 nå) men ikke festet. Men jeg kjenner tydelig at hodet har økt i omkrets, for det er ikke like lett bevegelig nedi der lenger :P

Ligget med hode ned siden uke 28, men hodet er ikke festet. Ingen av de to andre har festet seg heller, så tviler på 3 barn kommer til å gjøre det.

Fikk vite at hodet var helt festet i dag. Er 36+4 i dag. Ved sist kontroll var han nesten festet og det er vel to uker siden. Om det har noe å si for om han er rett rundt hjørnet eller ikke det er nå en annen sak :P

36 + 1 idag og fikk beskjed idag av jordmor om at hodet var festet. Hun tok henne i nakken når hun forsøkte å sjekke hodet :p

Back
Topp