Skravletråd :)

Såpass ja. Fått noe behandling og hjelp da? Her var jeg ikke plaget under svangerskapet i det hele tatt, men kom etter fødsel. Fikk en smell da.

Okeeei, flinka:D Ja, ikke lett å logge ut av bv og lese:P Ser den;)
De blir ferdige i dag, det er sikkert. Jeg håper det er snart og ikke 16.00:P
Her skal vi på svømming og storhandel:)
Fikk beskjed om ting jeg burde unngå i svangerskapet :-P
Fysioterapeutene der jeg bodde er virkelig ikke spesielt flinke :-P så ville unngå å reise til dem ;-)
Kjedelig å ha bekken problemer :-o merker det jo bra med en unge man løper etter også :-o

Kos dere på svømming og handel :-D

Blitt litt eldre og andre prioriteter kanskje? ;)
Var ikke super sosial på den tiden :-P var ikke så mye som tok vekk konsentrasjonen, verste var at jeg syns det var kjedelig og tørt, også var det utrolig høye forventninger til oss :-o

Hei jeg falt på glatta,på ryggen, men smerten sitter øverst i ryggen. Jeg er 10uker og 4dager i dag. Lurer på om dette er farlig for fostere?

Hei jeg falt på glatta,på ryggen, men smerten sitter øverst i ryggen. Jeg er 10uker og 4dager i dag. Lurer på om dette er farlig for fostere?
Uffda... hørtes ikke bra ut :( Vil nok tro alt har gått bra med babyen siden du ikke falt på magen. Og så tidlig i sv. skapet ligger babyen godt polstret bak skambeinet. Men om smertene i ryggen vedvarer bør du jo ta en tur til legen. Men du er vel sikkert bare forslått :)

OUL i morgen damer :D Og jeg gleder meg så syyyyykt :D Kommer helt garantert ikke til å sove i natt ;)
Å så spennende! :-D
Savner alt det spennende som skjer i et svangerskap ;-) timene til jordmor og oul ;-)

Skal ikke være det for de ligger utrolig godt beskyttet ;-)
Men er du urolig så er det best å ta en telefon til lege eller jordmor :-)

Back
Topp