Ja konseptet er braHehe ja er fornøyd med dettrener litt på begge, men bytta til Evo for var så greit konsept
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja konseptet er braHehe ja er fornøyd med dettrener litt på begge, men bytta til Evo for var så greit konsept
![]()
Haha...nei skive var jo unødvendigHelt klartfikk med seg en Kiwi i barnehagen for skive skulle han ikke ha
han hadde jo spist frokost
![]()
Flott du har kommet deg opp fra kjellerenHaha, var det når jeg skrev den ja...![]()
Nå er jeg ikkeOg fått opp hastigheten betraktlig.
Vi har vært ute å lekt i snøen viOg snekker er ferdig,yayyy!! Det vil si for denne gang
![]()
Nå sover gullet, og jeg styrer på med meny og handlelisteSkal stor handle senere
Så fint du har detVis vedlegget 101878 Vis vedlegget 101879 Vis vedlegget 101880
Nå blir det stort og fint her...Hurra!!
Foran den glassdøren er spisestuen btw.
Prøver å overtale meg selv til å gå ut å måke snø![]()
Det gjør jegIkke det gøyeste det. Utrolig tungt. Du får ta det som dagens trim![]()
VeeeldigOhh, så flinkSliten
?
Flott du har kommet deg opp fra kjelleren
Og hurra for ferdig snekker!
Vil ut i snøen jeg også...her er det nydelig sol i dag![]()
Det gjør jegHøy puls og svett hvertfall
![]()
Hehe skjønner jeg godt. Jeg hadde vært dø selvVeeeldigDet er jo så tungt!
Skal kose meg med litt frukt nåHehe skjønner jeg godt. Jeg hadde vært dø selv![]()
Digg daSkal kose meg med litt frukt nå![]()
Spist appelsin og banan tidligere i dag, nå er det kiwiDigg daHva frukt spiser du? Her har det gått i bananer i dag av frukt. Eneste som var i hus. Skal storhandle senere
![]()
Kanskje vi møtes en dagJa konseptet er bra![]()
Druer herDigg daHva frukt spiser du? Her har det gått i bananer i dag av frukt. Eneste som var i hus. Skal storhandle senere
![]()
Det gjorde ikke jeg heller før minOUL i morgen damerOg jeg gleder meg så syyyyykt
Kommer helt garantert ikke til å sove i natt
![]()
Tusen takkDet gjorde ikke jeg heller før minmasse lykke til