Skravletråd :)

Her begynte det som at jeg måtte ha noe å se på når jeg syklet hjemme om kvelden eller på dagen for å få tiden til å gå fortere :p så Charmed vant ellemelle runden:p haha men jeg ble jaggu trollbundet av serien gitt:p

Jeg bor i Sandefjord:D hva med deg?:)

Hihi, skjønner. Likte det som sagt godt selv, men så ble jeg vei lei til slutt:P

Okei:) Der har jeg vært noen ganger pga strømstad-sandefjord:P
Bor i Bergen

Hihi, skjønner. Likte det som sagt godt selv, men så ble jeg vei lei til slutt:p

Okei:) Der har jeg vært noen ganger pga strømstad-sandefjord:p
Bor i Bergen
Ja man kan bli lei :P Jeg blir veldig lett avhening av enkelte tvserier jeg da om de treffer meg på rette plassen :P haha

Det er mange år siden jeg har vært i bergen sist :)

Virik :) men flytter til skolmar snart :) åja ^^ fra hvor da ?
Det er på andre siden i fra meg det da:D bor litt mer den andre veien mot Stokke, men tørr ikke helt avsløre nyaktig sted pga at jeg er prøver:P hihi

Fra skien :)

Det er på andre siden i fra meg det da:D bor litt mer den andre veien mot Stokke, men tørr ikke helt avsløre nyaktig sted pga at jeg er prøver:P hihi

Fra skien :)
Pjan:) trur jeg vet hvor du mener :) så gøy å se noen andre fra Sandefjord her også :) trudde jeg var alene xD har du barn fra før ?

Prøver å overtale meg selv til å gå ut å måke snø :P

Det hadde jeg ikke gidde å prøvd på :p jeg hadde blitt så sur på meg selv :p
Tenkte å være snill å gjøre det før mannen kommer hjem. Da blir han glad :)

Pjan:) trur jeg vet hvor du mener :) så gøy å se noen andre fra Sandefjord her også :) trudde jeg var alene xD har du barn fra før ?
Ja det er moro :D også nesten samme brukernavn også da gitt :D

Hvor trener du?:) Husker vi snakket litt om det i går :)

Jeg har en datter på 4,5 år :)

Hehe ja :) hope er faktisk etternavnet mitt :) Evo :) så koselig :)
Da har du et veldig fint etternavn:D

Her står det for håp:)

Progym her :D trente på EVO før, men det ble for "enkelt" for meg :P værtfall den på østerøya har aldri prøvd den på helseparken før :)

Da har du et veldig fint etternavn:D

Her står det for håp:)

Progym her :D trente på EVO før, men det ble for "enkelt" for meg :P værtfall den på østerøya har aldri prøvd den på helseparken før :)
Hehe ja er fornøyd med det :D trener litt på begge, men bytta til Evo for var så greit konsept :)

Back
Topp