Blir kake her i dag ! Også fått dilla på Pepsi twist ! Kjøpte bare 2Mmmm. Gräddost!
Det er SÅ godt!
Knekkebrød med gräddost og te. Mmmm <3 koser meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir kake her i dag ! Også fått dilla på Pepsi twist ! Kjøpte bare 2Mmmm. Gräddost!
Det er SÅ godt!
Knekkebrød med gräddost og te. Mmmm <3 koser meg!
Så braSer deg jeg![]()
bare vent til jeg kommer hjemVi får holde oss aktive vi da![]()
Twist? Er den tilbake altså?Blir kake her i dag ! Også fått dilla på Pepsi twist ! Kjøpte bare 2![]()
Elsker babyshopping, kanskje jeg kan handle litt selvEller så har jeg en venninne som skal ha en i mars
![]()
skulle ikke du trene?? også snakker du om kake???Blir kake her i dag ! Også fått dilla på Pepsi twist ! Kjøpte bare 2![]()
Vi må jo skravle litt så vi kan holde følge med deg dabare vent til jeg kommer hjem![]()
Er du på jobb nå ? Jaja selvsagtdet funka veldig bra![]()
men jeg regner med at du er med på babyshopping i sverige en dag![]()
Nei gjør vel egentlig ikke det![]()
da står det altså på meg da.. siden dere to er hjemme og trøkkerBabyshopping er gøybare å si fra om du har lyst en dag. Går hjemme jeg
Jo jeg skal det ! Men kjøpte pistasj kringle i går !skulle ikke du trene?? også snakker du om kake???
Kanskje vi kan ordne detBabyshopping er gøybare å si fra om du har lyst en dag. Går hjemme jeg
Jepp.. sitter å strikker babysokker jeg.. hva gjør du?Vi får holde oss aktive vi da![]()
Usynlig er du ikke..Jeg skravler jo som bare det !er jeg usynlig ?
![]()
Her er barnerommet vår daSkal ha et bilde av babyen over kommoden tenkte jeg, så det er litt tomt der akkurat nå..
jaaaa.. jeg er på jobb... men det er jo ingen her!! Godt G kom med den nye padenEr du på jobb nå ? Jaja selvsagtfått dilla på Pepsi twist... Og den er bare der, kjøpte bare 2 i går og de er drikt opp nå
Masse harde slag på hofta, det er så j...... vondt. Så håper jeg kjenner noe forskjell snart![]()
Ja i Sverige vertfallTwist? Er den tilbake altså?
ja jeg har satt standaren.. så nå må dere henge påVi må jo skravle litt så vi kan holde følge med deg da![]()
Haha okeijaaaa.. jeg er på jobb... men det er jo ingen her!! Godt G kom med den nye paden![]()
Du er utrolig....ja jeg har satt standaren.. så nå må dere henge på![]()